Завантаження відповіді...
Рідну мову потрібно не просто вивчати, а володіти нею досконало. Адже це візитна картка кожної людини, яка свідчить про рівень знань та грамотність. 5 клас – це своєрідний старт у країну знань, тому починати його треба з ретельним підходом до вивчення кожного предмета, а рідної мови – особливо.
Решебники – суттєвий бонус для вдалого старту. Тому ГДЗ для підручника з рідної мови 5 клас авторів О.В. Заболотний, В.В. Заболотний – це відповіді на запитання, які виникнуть у школярів під час вивчення одного з найважливіших шкільних предметів. Рекомендуємо до перегляду Решебник: ГДЗ до підручника з української мови 5 клас О.П. Глазова 2013 рік
Скористайся навігацією для пошуку відповіді
Решебник: ГДЗ до підручника з української мови 5 клас О.В. Заболотний, В.В. Заболотний 2013 рік
- ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
- ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ ТА ПУНКТУАЦІЇ
- § 8. Словосполучення
- § 9. Речення, його граматична основа
- § 10. Види речень за метою висловлювання. Окличні речення
- § 11. Додаток
- § 12. Означення
- § 13. Обставина
- § 14. Речення з однорідними членами
- § 15. Узагальнювальне слово при однорідних членах речення
- § 16. Звертання
- § 17. Вставні слова
- § 18. Складне речення
- § 19. Кома між частинами складного речення
- § 20. Речення з прямою мовою
- § 21. Діалог
- § 22. Узагальнення вивченого з розділу «Відомості із синтаксису та пунктуації»
- ФОНЕТИКА ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ
- § 23. Звуки мови і звуки мовлення. Звуки голосні та приголосні
- § 24. Приголосні тверді та м’які, дзвінкі та глухі
- § 25. Позначення звуків на письмі. Алфавіт. Співвідношення звуків і букв
- § 26. Склад. Наголос
- § 27. Орфограма. Правила переносу слова з рядка в рядок
- § 28. Вимова голосних. Позначення на письмі ненаголошених [е], [и] в коренях слів
- § 29. Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних
- § 30. Спрощення в групах приголосних
- § 31. Чергування голосних звуків
- § 32. Чергування приголосних звуків
- § 33. Чергування у - в, і - й
- § 34. Позначення м’якості приголосних на письмі. Правила вживання знака м’якшення
- § 35. Сполучення букв йо, ьо
- § 36. Вживання апострофа
- § 37. Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних
- § 38 Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних
- § 39. Написання слів іншомовного походження
- § 40. Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»
- ЛЕКСИКОЛОГІЯ
- § 41. Лексичне значення слова. Однозначні та багатозначні слова
- § 42. Пряме і переносне значення слова
- § 43. Загальновживані (нейтральні) і стилістично забарвлені слова
- § 44. Синоніми
- § 45. Антоніми
- § 46. Омоніми
- § 47. Походження (етимологія) слова
- § 48. Узагальнення вивченого з розділу «Лексикологія»
- БУДОВА СЛОВА, ОРФОГРАФІЯ
- ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ В КІНЦІ РОКУ
- УРОКИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
- Тема 1. Мовлення і спілкування.
- Тема 2. Правила спілкування. Монологічне та діалогічне спілкування. Складання діалогів
- Тема 3. Текст
- Тема 4. Мовні засоби зв’язку речень у тексті. «Відоме» та «нове» в реченнях тексту
- Тема 5. Читання мовчки
- Тема 7. Стилі мовлення
- Тема 8. Усний докладний переказ тексту наукового стилю
- Тема 9. Типи мовлення
- Тема 10. Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису предмета
- Тема 11. Усний твір-опис предмета в художньому стилі
- Тема 12. Письмовий твір-опис предмета в художньому та науковому стилях
- Тема 13. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі
- Тема 14. Лист. Адреса
- Тема 15. Замітка в газету (зі шкільного життя) інформаційного характеру
- Тема 18. Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису тварини
- Тема 19. Усний твір-опис тварини в художньому стилі
- Тема 20. Письмовий твір-опис тварини в художньому та науковому стилях
- Тема 22. Письмовий твір-роздум у художньому стилі