Войти
Закрыть

Імперія Александра Македонського (відповіді)

ГДЗ 6 Клас

1. Поглиблена фаланга: Філіп II реформував традиційне бойове формування  — фалангу. Він збільшив кількість рядів у ній із 8 до 16. У першому та останньому рядах стояли досвідчені воїни, які контролювали дисципліну. У бою воїни стояли дуже щільно, щоб противник не міг пробитися в  глибину рядів.
2. Механізми для облоги міст: македонці мали у  своєму війську спеціальних ремісників, які могли побудувати тарани, катапульти, балісти. Важливі знаряддя перевозили на мулах, а  більш грубі виготовляли в  місті напередодні бою. Також македонці возили із собою обладнання для переправи через річки.
3. Кіннота: македонці, на відміну від греків, активно використовували на полі бою кінноту. Поки фаланга стримувала наступ противника, кіннота завдавала вирішального удару йому в  спину.
- Чому македонці вирішили не грабувати захоплені грецькі поліси?
Філіп  II прагнув показати, що його метою є не завоювання, а об’єднання Греції.
1) Яку велику державу завоював Александр Македонський?
Перську імперію
2) Яким був внутрішній устрій імперії Александра Великого? Чи всі народи однаково ставилися до його влади?
Усі регіони імперії Александра Македонського зберігали традиційну соціальну структуру та політичний устрій. Більшість народів, чиїми землями пройшов Александр Македонський, не чинили спротиву його армії. Прихильність місцевого населення та знаті він здобував завдяки зменшенню податків або збереженню їх становища в  суспільстві. Проте народи, які раніше мали власну державність, чинили опір македонським військам: фінікійське місто Тір, населення долини Інду, неодноразово повставали...

Мистецтво та «золотий вік» Афін (відповіді)

ГДЗ 6 Клас

Давньогрецьке мистецтво прагнуло досягти досконалої гармонійної краси. Її вираженням була зовні досконала та наділена високими моральними якостями людина. Гармонія пропорцій людського тіла була взірцем для наслідування у творах мистецтва.
2. Підготуйте повідомлення про видатних діячів мистецтва класичного періоду.
У класичну добу основними літературними жанрами стали трагедія і комедія, основні сюжети яких, як і архаїчний період, звертались до міфології. Знаменитими авторами трагедії були Есхіл (525—456 до н. е.) та Софокл (497—406 до н. е.), а також Евріпід (480—406 до н. е.). Трагедії Есхіла відзначаються титанічною силою своїх образів і визвольними ідеями, оскільки поет жив у складний період боротьби в Афінах з тиранією. До нас дійшли тільки деякі з творів поета. Найвідоміша трагедія Есхіла — «Прометей закутий», стала класикою не тільки давньогрецької, але й світової літератури. Визнаним комедіографом був Арістофан (445—385 до н. е.). Зміст його комедій становить справжню енциклопедію тогочасного грецького життя («Мир», «Жінки в народних зборах», «Жаби» та ін.).
...

Демократія в Афінах (відповіді)

ГДЗ 6 Клас

Для того щоб не допустити повернення тиранії, Клісфен запровадив процедуру остракізму. На глиняних черепках писали ім’я політика, який, на думку громадян поліса, загрожував демократії. Якщо набиралася певна кількість голосів проти тієї чи іншої особи, її на десять років проганяли з  Афін. Такий захід мав запобігти приходу нового тирана.
3. Що таке демократія? Хто є джерелом влади за демократичного управління?
Демократія — політичний устрій, за якого громадяни самі ухвалювали закони й  жили за ними. Народні збори (Еклезія) є джерелом влади за демократичного управління.
Висновки
- Афінська демократія остаточно сформувалася у Vст. до н.е.
- Формування демократичної системи управління вАфінах завершив Перикл.
- Демократичними органами управління Афін були Народні збори, Громадський суд та Рада п’ятисот....

Грецьке суспільство та повсякденне життя (відповіді)

ГДЗ 6 Клас

Громадянами могли бути лише вільні дорослі чоловіки, народжені в полісі, які мали у власності землю. Жінки та іноземці (метеки) громадянами не вважалися.
2. Перелічіть предмети давньогрецького вбрання.
Чоловіки носили туніку з льону — хітон, а  зверху  — вовняний плащ гіматій. Жінки вдягали пеплос  — довгу туніку, яку підв’язували поясом і  скріплювали на плечах застібками (фібулами). На ногах були шкіряні сандалі.
3. Складіть щоденне меню пересічної грецької сім’ї. Які продукти харчування були основними, а які споживалися час від часу?
Греки вживали ті продукти, які самі й  вирощували. Їли кашу та хліб із пшениці або ячменю. Маслини, інжир і  виноград споживали свіжими, сушеними та маринованими. З  овочів знали цибулю, часник, капусту і  боби. Також були поширені молочні продукти: молоко, масло, сир. М’ясо їли рідко  — на свята. Дорогим продуктом був і  єдиний підсолоджувач  — мед. Використовували багато пряних трав. Основним напоєм було вино, яке перед вживанням сильно розводили водою.
...

Навігація