Школа майбутнього (Варіант 2)
Інший раз буває цікаво уявити собі , якою може бути наша життя через п’ятдесят чи сто років , і про це існує безліч фантастичних фільмів і повістей. Хтось із авторів представляє планету в страшному катаклізмі , хтось навпаки, бачить майбутнє у світлих і райдужних тонах. Але якщо поміркувати над тим, якою може бути школа майбутнього , виникають найрізноманітніші ідеї та варіанти.
Найімовірніше , комп’ютеризація ще більше проникне в наше життя , і вже не тільки звичайні рідкокристалічні дисплеї , а й величезні голографічні монітори замінять географічні карти , плакати та інші наочні посібники , і можна буде з будь-якого запиту викликати об’ємні зображення землі, тварин або молекул речовин.
Можливо , сенсорним дисплеєм буде забезпечена і кожна парта , щоб учень міг записувати і вирішувати завдання , а вчитель на адміністраторському комп’ютері міг бачити весь хід його роботи. Таким чином , необхідність у зошитах може відпасти зовсім, але це не означає , що школярі розучаться писати . Грамотному і гарному письма молодші класи навчатимуться , як і колись , а в старших буде введено періодичне повторення правил правопису.
Швидше за все , в школі майбутнього учням буде даватися більше часу на самостійну роботу і персональні творчі завдання , щоб школяр міг більше працювати над предметами , відповідними вибору його майбутньої професії. І навіть профорієнтація відбуватиметься в самому прогресивному ключі з докладним тестуванням не тільки рівня підготовки , але і психіки учня , щоб його відповідність обраної спеціальності було оптимальним.
Незважаючи на високий рівень технологій та автоматизації , у школі майбутнього буде приділятися час і особливу увагу ручної праці , малювання і прикладного творчості . Обов’язковими залишаться і уроки фізкультури , заняття на свіжому повітрі , оздоровчі та загартовуючі вправи .
Але якими б не були часи , від школяра завжди будуть вимагатися посидючість , хороші знання і прагнення до саморозвитку як запорука успіху його майбутньої кар’єри.
Найімовірніше , комп’ютеризація ще більше проникне в наше життя , і вже не тільки звичайні рідкокристалічні дисплеї , а й величезні голографічні монітори замінять географічні карти , плакати та інші наочні посібники , і можна буде з будь-якого запиту викликати об’ємні зображення землі, тварин або молекул речовин.
Можливо , сенсорним дисплеєм буде забезпечена і кожна парта , щоб учень міг записувати і вирішувати завдання , а вчитель на адміністраторському комп’ютері міг бачити весь хід його роботи. Таким чином , необхідність у зошитах може відпасти зовсім, але це не означає , що школярі розучаться писати . Грамотному і гарному письма молодші класи навчатимуться , як і колись , а в старших буде введено періодичне повторення правил правопису.
Швидше за все , в школі майбутнього учням буде даватися більше часу на самостійну роботу і персональні творчі завдання , щоб школяр міг більше працювати над предметами , відповідними вибору його майбутньої професії. І навіть профорієнтація відбуватиметься в самому прогресивному ключі з докладним тестуванням не тільки рівня підготовки , але і психіки учня , щоб його відповідність обраної спеціальності було оптимальним.
Незважаючи на високий рівень технологій та автоматизації , у школі майбутнього буде приділятися час і особливу увагу ручної праці , малювання і прикладного творчості . Обов’язковими залишаться і уроки фізкультури , заняття на свіжому повітрі , оздоровчі та загартовуючі вправи .
Але якими б не були часи , від школяра завжди будуть вимагатися посидючість , хороші знання і прагнення до саморозвитку як запорука успіху його майбутньої кар’єри.