Про рекламу – твору ЕГЭ 2014 по російській мові

 
 

Реклама є новим видом мистецтва, визнаним ще далеко не всіма, – от проблема, над якою міркують автори П. Вайль і А. Генис.

Питання, піднятий авторами, породжений в останні десятиліття. Нашим дідам і прадідам замислюватися про нього не доводилося, тому що не було телебачення. Сьогодні проблема телереклами є гострою й злободенної, тому що вона, реклама, незважаючи на виконувану грандіозну функцію соціального організатора, усім набридла й усіх дратує…

Автори тексту з моїм останнім висловленням, безсумнівно, не погодилися б. Вони вважають рекламу новим видом мистецтва й упевнені, що вона в кращих своїх зразках дозволяє заглянути в майбутнє сучасної культури

Може, я нічого не розумію в даному питанні, але вважаю, що ролики про зубну пасту «Хлебтав ют» або засобі, що очищає унітаз, не тільки дратують, але й приводять телеглядачів у лють. Упевнено, що із мною погодяться багато співвітчизників, тому що соціологічні дослідження, з якими я познайомилася в Інтернеті, говорять про те, що більшість росіян не те, що не люблять, а ненавидять рекламу!

Реклама ще і є причиною смерті деяких людей. В одному з випусків газети «Аргументи й факти» приводився сумний приклад, що розповідає про трагічну смерть жінки. Вона дивилася улюблений телесеріал, а реклама, вставлена в самий кульмінаційний момент фільму, викликала різке підвищення тиску, що привело до інсульту! На жаль, таких фактів констатується багато.

Vchys: ГДЗ, Решебники , Ответы, Реферати, Твори, ПрезентаціїГДЗ, Решебники и Ответы