Про роль класики у вихованні підростаючого покоління
Витиснення зі шкільних програм класичних добутків для юнацтва – от проблема, над якою міркує А. Етоев.
Поставлена автором літературознавча проблема одночасно є й моральною. Вона актуальна протягом століть. Багато письменників уважали, що класикові молодь повинна читати в першу чергу, інакше читач не встигне цього зробити!
А. Етоев засуджує письменників і викладачів університетів, які хочуть вигнати класичні добутки з полиць дитячих бібліотек. Тому автор призиває юнацтво читати ці книги, «поки ще на шкільних дворах не палають багаття» із цих добутків
Я розділяю точку зору автора тексту в тім, що не можна витісняти зі шкільних програм класикові
Адже для нас багато класичних добутків – приклад у житті. Як не прочитати “Трьох мушкетерів?” Олександра Дюма? Ця книга виховує в людях доблесть, честь, відвагу, сміливість, почуття товариства!
В Інтернеті знайшов статтю В. Сухомлинского, у якій говорилося, що школяра, що не знає Буратіно, Пяточка, Вини – Пуху, можна зрівняти з маленькою дитиною, що не навчилася ходити й говорити!
Таким чином, можна зробити висновок, що, читаючи класику, молодь розвиває в собі дуже гарні якості, які їй придадуться в подальшому житті! Тому витісняти класикові із книжкових полиць – злочин!