Урок і його структура

 

Всім знайоме слово «урок». Ми знаємо, що цей час, коли діти одержують знання. Але той, як довго вчитель працює над тим, щоб правильно його скласти, підібрати необхідний матеріал, нікому не відомо. Також відкриттям для деяких є й те, що урок має певну структуру. І це не просто питання або розповідь учителя й відповіді учнем

Структура уроку дуже важлива для правильної організації навчальної діяльності. Всі етапи взаємозалежні й випливають один з іншого. Будь – який урок починається з вітання. Воно обов’язково рідною мовою або іноземному, якщо це урок англійського, французького або будь – якого іншого мови

Далі обов’язкова розумова розминка й повторення матеріалу, пройденого на минулому уроці. Звичайно в цей час дітям пропонують настроїтися на урок і, так сказати прийти в почуття після зміни

Учителі звичайно тут використовують головоломки, загадки, логічні задачки або просто діалог з учнями за формою «питання – відповідь». Кожний етап уроку плавно переходить в іншій. Учні рідко зауважують розмежування

Після настроя вчитель звичайно перевіряє домашнє завдання. Форма його перевірки вибирається самим викладачем. Він може перевірити тільки наявність, а наприкінці уроку зібрати зошита. Може викликати одного з учнів виконати завдання на дошці. Якщо це стосується чогось виученого напам’ять або переказу, те, звичайно, тут не обійтися без перевірки виученого домашнього завдання в кожного

Коли домашнє завдання перевірене, можна приступати до пояснення нового матеріалу. Звичайно цим займається вчитель. Але сьогодні досить часто застосовують самоосвіта дітей. Тобто одному з учнів заздалегідь дають завдання по новій темі, він проробляє всі можливі джерела, і безпосередньо на уроці розповідає дітям, що нового він довідався

Далі звичайно виконуються вправи по новій темі або ведеться бесіда про знову отриману інформацію. Завершальний етап уроку – це домашнє завдання й учнівські враження від уроку. Мені, наприклад, подобається, коли наприкінці вчитель проводить міні тест в анонімному порядку, де діти висловлюють свою думку про те, як пройшов урок, що їм сподобалося, а що немає.

Організованість, дисципліна й зібраність, от чому повинен навчити урок і школа взагалі, крім нових знань. Не можна забувати про людські якості, які теж дуже важливі. Структура уроку саме це й дозволяє зробити, коли діти бачать перед собою не переляканої людини, а того, хто знає, що він робить і чого хоче

Vchys: ГДЗ, Решебники , Ответы, Реферати, Твори, ПрезентаціїГДЗ, Решебники и Ответы