Матеріал до узагальнення з розділів 1 і 2. Облаштування повоєнного світу. Держави Північної Америки та Західної Європи
- 4-02-2022, 03:25
- 1 039
11 Клас , Всесвітня історія 11 клас Щупак (рівень стандарту)
§ 10. Матеріал до узагальнення з розділів 1 і 2. Облаштування повоєнного світу. Держави Північної Америки та Західної Європи
1. УЗАГАЛЬНЕННЯ. КОНФЕРЕНЦІЇ ЛІДЕРІВ СРСР, США І ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
2. УЗАГАЛЬНЕННЯ. ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ
Розгляньте схему, що показує участь європейських країн у міжнародних організаціях та договорах, і підготуйте відповіді на запитання.
- 1. За національними прапорами назвіть країни, позначені на схемі.
- 2. Які країни беруть найактивнішу участь у Євросоюзі та європейських договорах?
- 3. До яких європейських структур прагне долучитися Україна?
- 4. Покажіть на політичній карті світу країни, позначені на схемі.
Країни — учасниці європейських організацій і договорів
3. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ООН
Перегляньте таблицю голосування (с. 74) країн-членів ООН за Резолюцію «Проблема мілітаризації Автономної Республіки Крим та міста Севастополь, Україна, районів Чорного та Азовського морів», де наголошується на безпекових загрозах, які Росія створює для України та міститься заклик до Росії негайно вивести з Криму свої війська і невідкладно припинити його тимчасову окупацію.
- 1) Визначте, які країни підтримали цю резолюцію. Висловте свою думку щодо мотивації такого голосування.
- 2) Які країни Європи (зокрема колишні республіки СРСР) голосували проти цієї резолюції? Спробуйте пояснити таке голосування.
- 3) Уявіть себе дипломатом — посланцем України в ООН. Спробуйте запропонувати іноземним партнерам ідеї та пропозиції, що сприятимуть більшій підтримці України в ООН.
4. ПРАКТИЧНА РОБОТА. МОЛОДІЖНІ СУБКУЛЬТУРИ
- 1) Користуючись додатковою літературою, мережею Інтернет, складіть таблицю «Молодіжна контркультура другої половини ХХ — початку ХХІ ст.» (бітники, хіпі, панки тощо).
- 2) Підготуйте повідомлення «Молодіжна контркультура» (на одному-двох прикладах). Використайте для виступу аудіо- та відеозаписи творів музичних гуртів і виконавців.
5. ПРАКТИЧНА РОБОТА. БЕРЛІНСЬКА СТІНА
Берлінська стіна, її спорудження та руйнація стали віхами в історії Європи та світу. Відомим є вислів Папи Римського Іоанна Павла ІІ: «Будуймо мости, а не мури». Продумайте сенс цього вислову; користуючись додатковою літературою, напишіть історичний есей на тему: «Будуймо мости, а не мури».
Коментарі (0)