Войти
Закрыть

Контрольна робота №4 (відповіді) Кобернік 2021

ГДЗ 8 Клас , Географія 8 клас Кобернік, Коваленко 2021 (Підсумкові контрольні роботи)

 
Контрольна робота № 4
Варіант 1
1. Що таке ландшафт (природний комплекс)?
A. Сукупність компонентів живої породи на певній території.
2. Що належить до провідних ландшафтотвірних чинників?
Г. Сонячна енергія. 
3. Визначте правильний варіант ланцюга "зволоження - ґрунти - рослина - тварина” у Лісовій природній зоні України.
Г. К=1 - бурі лісові - ялиця - тетерук.
4. У якому з хребтів Українських Карпат знаходиться їх найвища точка?
B. Полонинсько-Чорногорські Карпати.
5. Що називають куестами в Кримських горах?
В. Асиметричні хребти. 
6. Що занесене до Зеленої книги України?
Г. Зникаючі, рідкісні та типові рослинні угруповання.
7. Що таке національний природний парк?
Б. Територія з охороною природного комплексу, створена для моніторингу стану навколишнього середовища та міжнародного обміну знаннями та досвідом з охорони та використання природи.
8. Для якого з морських природних комплексів України характерні такі властивості поверхневих водних мас: температура взимку -8°С, влітку +24°С, солоність 18%, течії проти годинникової стрілки?
Г. Керченська протока.
9. Виберіть зональні ландшафти України.
1. Мішано лісові.
4. Степові.
6. Лісостепові.
10. Виберіть правильні твердження про Українські Карпати.
3. У Карпатах є полого-хвилясті безлісі ділянки, які називають верховиною.
4. Карпати відзначаються найгустішою річковою мережею в Україні.
5. Висотна поясність ландшафтів в Карпатах менш виражена, ніж у Кримських горах.
11. Оберіть елементи берегової Лінії Азовського моря.
1. Затока Сиваш.
4. Бердянська затока.
6. Арабатська Стрілка.
12. Оберіть тварин, що живуть у Чорному морі,
1. Осетер.
2. Дельфін Афаліна.
3. Катран.
13. Складіть логічний ланцюжок, що відображає взаємозв'язки компонентів у природному комплексі суходолу.
3. A. Ґрунти.
2. Б. Водойми.
4. B. Рослини.
1. Г. Клімат.
14. Розставте одиниці фізико-географічного районування в порядку зменшення їх площі.
2. A. Фізико-географічна країна.
3. Б. Фізико-географічна область.
4. B. Фізико-географічна провінція.
1. Г. Географічна оболонка.
15. Розташуйте міста з заходу на схід, якими проходить південна межа.
3. A. Ніжин.
1. Б. Володимир-Волинський.
4. B. Глухів.
2. Г. Житомир.
16. Розташуйте з півночі на південь основні форми рельєфу Кримських гір,
4. A. Південний берег Криму.
3. Б. Головне пасмо. 
2. B. Внутрішнє пасмо. 
1. Г. Зовнішнє пасмо.
17. Установіть відповідність між ґрунтами та природними комплексами, в межах яких вони сформувалися.
1. Бурі лісові. - Б. Широколистяні ліси.
2. Дерново-підзолисті. - А. Мішані ліси.
3. Каштанові. - Г. Степи.
4. Чорноземи типові. - Д. Лісостепи.
18. Установіть відповідність між категоріями природоохоронних територій та їх назвами.
1. Природний заповідник. - Д. Поліський.
2. Біосферний заповідник. - А. Асканія Нова
3. Природний національний парк. В. Синевир.
4. Ботанічний сад. - Б. Нікітський.
19. Установіть відповідність між назвами природоохоронних території, їх положенням у межах природних комплексів України та належністю до певних категорій.
1. Рівненський. - A. Мішані Ліси, природний заповідник.
2. Шацький. - Б. Мішані Ліси, природний національний парк.
3. Мис Мартьян. - Д. Кримські гори, природний заповідник.
4. Горгани. - B. Українські Карпати, природний заповідник.
20. Установіть відповідність між назвами до певних груп природних ресурсів та природних умов.
1. Мінеральні. - В. Вичерпні невідновні природні ресурси.
2. Рельєф. - А. Природні умови.
3. Водні. - Д. Дійсно невичерпні природні ресурси.
4. Лісові. - Б. Вичерпні відновні природні ресурси.
21. Які екологічні проблеми виникли в Україні в зв'язку з використанням земельних ресурсів? Які існують шляхи їх подолання?
У зв'язку з використання земляних ресурсів виникають такі екологічні проблеми: 
- постійне зменшення вмісту гумусу.
- погіршення властивості ґрунту.
- ерозія ґрунту.
- висушування ґрунтів.
- засолення ґрунтів.
22. Назвіть райони екологічної кризи в межах України. Поясніть, чому вони склалися. Чи є можливості поліпшити екологічну ситуацію в них?
Районами екологічної кризи є м. Чорнобиль, бо сама людина є причиною екологічних катастроф.
 
Варіант 2
1. Яка з природних поділяється на три підзони України?
Г. Степи.
2. Що належить до провідних ландшафтотвірних чинників?
Г. Робота текучих вод. 
3. Визначте правильний варіант ланцюга "зволоження - ґрунти - рослина - тварина” у природній зоні Степів.
B. К<1 - чорноземи - типчак - ховрах.
4. Яка з вершин у Кримських горах елаколітом?
Б. Аюдаг.
5. Що називають яйлами в Кримських горах?
Б. Плоскі безлісі вершини гір.
6. Що занесене до Червоної книги України?
B. Зникаючі та рідкісні види живих організмів.
7. Що таке біосферний заповідник?
A. Територія, яка повністю вилучена з господарського використання людини з охороною природного комплексу.
8. Для якого з морських природних1 комплексів України характерні такі властивості поверхневих водних мас, температура взимку 0°С, влітку +26°С, солоність 14%о, течії проти годинникової стрілки?
Г. Керченська протока.
9. Виберіть азональні природні комплекси України.
3. Східноєвропейські рівнині.
4. Східнокарпатські гірські лучно-лісові.
6. Кримські гірські.
10. Виберіть правильні твердження про Кримські Гори.
4. У Кримських горах знаходиться найвищий водоспад та найглибший річковий каньйон в Україні.
5. В Кримських горах знаходиться більша частина карстових печер України.
6. Лісовий пояс у Кримських горах обривається на значно менших висотах, ніж у Карпатах.
11. Оберіть елементи берегової лінії Чорного моря.
2. Острів Зміїний.
3. Острів Джарилгач.
5. Феодосійська затока.
12. Оберіть тварин, що живуть в Азовському морі.
1. Осетер.
4. Білуга.
6. Севрюга.
13. Складіть логічний ланцюжок, що відображає взаємозв’язки компонентів у природному комплексі моря.
1. A. Водні маси.
4. Б. Тварини.
3. B. Рослини.
2. Г. Клімат.
14. Розставте групи ландшафтів в порядку зменшення їх рангу.
2. A. Тип.
1. Б. Клас.
4. B. Вид.
3. Г. Підтип.
15. Розташуйте міста з заходу на схід, якими проходить межа між природними зонами Лісостепів та Степів на території України.
3. A. Красноград.
1. Б. Котовськ.
2. B. Первомайськ.
4. Г. Вовчанськ.
16. Розташуйте з заходу на схід хребти Українських Карпат.
1. A. Вулканічний хребет.
3. Б. Вододільно-Верховинські Карпати.
2. B. Полонинсько-Чорногорські Карпати.
4. Г. Зовнішні Карпати.
17. Установіть відповідність між назвами природних комплексів України та їх рангами.
1. Кримські гори. - А. Природний пояс. 
2. Мішані Ліси. - Б. Природна зона.
3. Дністровсько-Дніпровська. - Д. Фізико-географічна провінція. 
4. Північностепова.- В. Природна підзона.
18. Установіть відповідність між категоріями природоохоронних територій та їх назвами.
1. Природний заповідник. - Г. Карадазький.
2. Біосферний заповідник. - B. Чорноморський.
3. Природний національний парк. - A. Вижницький.
4. Ботанічний сад. - Д. Нікітський.
19. Установіть відповідність між назвами природоохоронних території, їх положенням у межах природних комплексів України та належністю до певних категорій.
1. Ялтинський. - Д. Кримські гори, природний заповідник.
2. Асканія Нова. - Б. Степи, біосферний заповідник. 
3. ”Медобори”. - A. Степи, природний заповідник.
4. Казантипський. - B. Лісостепи, природний заповідник.
20. Установіть відповідність між природними компонентами та їх належністю до певних груп природних ресурс і в-та природних умов.
1. Енергія вітру. Рибні. - Д. Дійсно невичерпні природні ресурси.
2. Багаторічна - Г. Відносно невичерпні природні ресурси.
3. Мерзлота. - A. Природні Умови.
4. Корисні копалини. - B. Вичерпні невідновні природні ресурси.
21. Які екологічні проблеми виникли в Україні в зв’язку з використанням водних ресурсів? Які існують шляхи їх подолання?
У зв'язку з використання водних ресурсів виникають значні екологічні проблеми з ґрунтами такі як:
- пересушення ґрунтів та втрата властивості ґрунтів внаслідок чого на них вимирає рослинність та руйнується харчовий ланцюжок.
22. Назвіть район екологічної катастрофи в межах України. Поясніть, чому він виник. Чи є можливості поліпшити екологічну ситуацію на цій території?
Район екологічної катастрофи виник в м. Чорнобиль. Це сталося через аварію на Чорнобильській атомній електростанції та виходу радіації на поверхні землі. Нажаль поліпшити екологічну ситуацію не вийде бо радіація в ґрунтах, будинках. Єдине що можна зробити це звести над реактором "саркофаг" для обмеження викидів радіації.

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 
Даний матеріал відноситься до підручника "Географія 8 клас Кобернік, Коваленко 2021 (Підсумкові контрольні роботи)", створено завдяки МІНІСТЕРСТУ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (МОН)

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація