Природа – наш дімЗаходи щодо мотивації навчання учнів 10-го класу
У будь-якому з видів діяльності найголовніше – це мотивація людини. Якщо людина дійсно мотивована, вона буде готова продовжувати свою діяльність, навіть якщо у неї щось не виходить. Як показує практика, про який б вид діяльності не йшла мова, на шляху людини до успіху завжди зустрічаються складності тієї чи іншої міри. Саме мотивація служить основним засобом, щоб подолати ці складності. Все це актуально і застосовано і під час навчання школярів у 10-му класі. Як відомо, іноді навчання дається молодим людям складно, без внутрішньої і зовнішньої мотивації впоратися з цією проблемою може бути дуже непросто.
Які ж заходи існують для мотивації учнів 10 -го класу для ефективного навчання? Таких заходів існує відразу кілька, вони різноманітні. По-перше, варто сказати, що помилково вважати всіх людей однаковими і застосовувати до них однакові заходи. З цієї причини в якості основного правила для мотивування молодих людей необхідно вважати індивідуальний підхід. Індивідуальний підхід полягає в тому, що з різними учнями вчитель спілкується по-різному. Деякі учні вимагають більш жорсткого поводження, оскільки навчання для них – виклик, їм потрібно щось довести, і це може мотивувати їх для отримання знань. Інші учні можуть сприймати навчання з точки зору інтересу. Саме основне в навчанні для них – інтерес. Їх необхідно зацікавлювати, показувати всі вигоди знань. Звичайно, існують не тільки два цих види учнів. Люди в цілому дуже індивідуальні, думається, що основним завданням вчителя є знаходження підходу до кожного з них. Якщо ж говорити про більш традиційні методи мотивування, можна виділити метод пояснення важливості навчання в житті людини. Цей метод полягає в розповіданні учневі про складнощі життя тих, хто так і не зміг визначити свій талант і знайти своє професійне призначення в житті. Прикладів таких людей в сучасному світі дуже багато, всі вони можуть служити ефективним засобом, щоб показати учням, як важливо вчитися, визначати свої таланти і використовувати їх у своїй професійній діяльності.
Навряд чи є більш важливе для вчителя завдання, ніж мотивування учнів. Мозок молодої людини дуже сприйнятливий, навчитися в дитинстві чи юності набагато простіше, ніж у зрілому віці. З цієї причини в деяких випадках, якщо молода людина зацікавлена у навчанні, вона буде готова навчитися практично самостійно, використовуючи лише загальні підказки від вчителя. Саме тому мотивація учнів, у тому числі й учнів 10-го класу, є настільки важливою.
Які ж заходи існують для мотивації учнів 10 -го класу для ефективного навчання? Таких заходів існує відразу кілька, вони різноманітні. По-перше, варто сказати, що помилково вважати всіх людей однаковими і застосовувати до них однакові заходи. З цієї причини в якості основного правила для мотивування молодих людей необхідно вважати індивідуальний підхід. Індивідуальний підхід полягає в тому, що з різними учнями вчитель спілкується по-різному. Деякі учні вимагають більш жорсткого поводження, оскільки навчання для них – виклик, їм потрібно щось довести, і це може мотивувати їх для отримання знань. Інші учні можуть сприймати навчання з точки зору інтересу. Саме основне в навчанні для них – інтерес. Їх необхідно зацікавлювати, показувати всі вигоди знань. Звичайно, існують не тільки два цих види учнів. Люди в цілому дуже індивідуальні, думається, що основним завданням вчителя є знаходження підходу до кожного з них. Якщо ж говорити про більш традиційні методи мотивування, можна виділити метод пояснення важливості навчання в житті людини. Цей метод полягає в розповіданні учневі про складнощі життя тих, хто так і не зміг визначити свій талант і знайти своє професійне призначення в житті. Прикладів таких людей в сучасному світі дуже багато, всі вони можуть служити ефективним засобом, щоб показати учням, як важливо вчитися, визначати свої таланти і використовувати їх у своїй професійній діяльності.
Навряд чи є більш важливе для вчителя завдання, ніж мотивування учнів. Мозок молодої людини дуже сприйнятливий, навчитися в дитинстві чи юності набагато простіше, ніж у зрілому віці. З цієї причини в деяких випадках, якщо молода людина зацікавлена у навчанні, вона буде готова навчитися практично самостійно, використовуючи лише загальні підказки від вчителя. Саме тому мотивація учнів, у тому числі й учнів 10-го класу, є настільки важливою.