Необхідність додержання мовного режиму в школі

 
Впродовж величезного відрізку часу український народ боровся за свою незалежність і самостійність. Зрештою, отримати ці блага народ зміг, для цього довелося заплатити досить високу ціну. Проте, сьогодні можна спостерігати за тим, що незалежність і самостійність нашої країни знову знаходиться під великим питанням. Якщо аналізувати причини, чому так сталося, не можна виключати і фактор мови. Для багатьох з українців рідною мовою все ще не вважається українська мова. Ця проблема бере свій початок із дитинства. Саме з цієї причини існує необхідність дотримуватися мовного режиму в школі, яка, в свою чергу, є одним з основних соціальних осередків перебування дітей.

Для розуміння необхідності дотримання режиму мови потрібно чітко розуміти, що собою являє цей режим. Режим вживання української мови – це комплекс заходів і правил, які використовуються для досягнення мети, яка полягає у використанні школярами української мови в повсякденному житті. Які ж ці заходи і правила? По-перше, це словесне спілкування між вчителями та учнями. Оскільки вчителі не можуть контролювати спілкування учнів між собою, вони не можуть вплинути і на вибір мови цього спілкування. Але в той же час вони можуть забезпечити вживання української мови при спілкуванні між учнем і вчителем. По-друге, заходом для забезпечення вживання української мови в школі є ведення всієї шкільної документації – воно має здійснюватися виключно українською мовою. Цей перелік не є вичерпним і може включати деякі інші заходи для забезпечення використання української мови під час перебування учня в школі.

Попри існування нормативно-правових актів, які зобов’язують дотримуватися мовного режиму у школі, на практиці його дотримання залежить від ряду факторів. Зокрема, як добре всім відомо, Україна складається з різних регіонів з різним населенням. У деяких регіонах більшість громадян вважає українську мову рідною, в інших регіонах такою мовою є російська. Природно, що у випадку зі другими регіонами забезпечення дотримання мовного режиму в школі є більш складним.

Мова спілкування впливає на формування особистості людини, вона примушує людину асоціювати себе з певним народом. Надалі формування патріота з цієї людини є більш ймовірним. Водночас, як відомо, тільки патріотичне виховання і світосприйняття допоможе країні стати по-справжньому незалежною і самостійною. Таким чином, мовний режим в тривалій перспективі сприяє зміцненню держави.
Vchys: ГДЗ, Решебники , Ответы, Реферати, Твори, ПрезентаціїГДЗ, Решебники и Ответы