Як народжується літак
Літак — повітряна машина, важча за повітря. За допомогою літака можна перевозити пасажирів і вантажі на дуже далекі відстані. Узагалі, історію людства у XX, а тепер і у XXI столітті не можна уявити без літаків.
На перший погляд може здатися, що зробити літак дуже просто: до корпусу прилаштувати крила, наробити віконець і розставити всередині м’які крісла. Насправді кожен літак проходить довгий шлях від свого народження до першого польоту. Насамперед інженери-конструктори роблять на папері креслення майбутньої повітряної машини. Потім ці креслення надсилають до заводу, де десятки й сотні людей утілюють ідею інженерів у металі. Далі літак збирають. А ось тут починається найцікавіше. Головне для літака — надійність та безпечність, адже ні вантаж, ні тим більш пасажири не повинні постраждати ні за яких умов. За кермо новенької машини сідає льотчик-випробувач. Ця мужня й обізнана з льотною справою людина влаштовує екзамен для літака: мовляв, на що ти здатний, товаришу? Коли ж машина благополучно витримує серйозні випробування, її починають випускати серійно, тобто збирають багато літаків. І з’являються на наших повітряних трасах новенькі повітряні машини. Звичайно, існують ще й бойові літаки, але, я вважаю, у людства не забракне розуму перелаштувати їх одного чудового дня на пасажирські або ж вантажні.
Доля літака нагадує долю людини: він народжується, мужніє, а потім працює, приносячи багато користі.
На перший погляд може здатися, що зробити літак дуже просто: до корпусу прилаштувати крила, наробити віконець і розставити всередині м’які крісла. Насправді кожен літак проходить довгий шлях від свого народження до першого польоту. Насамперед інженери-конструктори роблять на папері креслення майбутньої повітряної машини. Потім ці креслення надсилають до заводу, де десятки й сотні людей утілюють ідею інженерів у металі. Далі літак збирають. А ось тут починається найцікавіше. Головне для літака — надійність та безпечність, адже ні вантаж, ні тим більш пасажири не повинні постраждати ні за яких умов. За кермо новенької машини сідає льотчик-випробувач. Ця мужня й обізнана з льотною справою людина влаштовує екзамен для літака: мовляв, на що ти здатний, товаришу? Коли ж машина благополучно витримує серйозні випробування, її починають випускати серійно, тобто збирають багато літаків. І з’являються на наших повітряних трасах новенькі повітряні машини. Звичайно, існують ще й бойові літаки, але, я вважаю, у людства не забракне розуму перелаштувати їх одного чудового дня на пасажирські або ж вантажні.
Доля літака нагадує долю людини: він народжується, мужніє, а потім працює, приносячи багато користі.