Не питай старого, а бувалого
Буває так, що, коли необхідно зробити щось, виникають труднощі й сам не знаєш, як із ними впоратись. Тоді треба просити когось про допомогу. Але справді допомогти може тільки той, хто знає, як побороти саме таку проблему.
Маленькими ми часто питаємо поради в батьків, дідуся чи бабусі. Вони завжди знають, що саме треба зробити, коли розв’язався шнурок, відірвався ґудзик або зламалася іграшкова машинка. І знають вони не тому, що старші за дітей, а тому, що мають досвід, самі потрапляли в таку ситуацію та розв’язували її.
Допомогти у розв’язанні складної математичної задачі, наприклад, може навіть однокласник, якщо він розуміє, як її розв’язувати. А от мама з татом можуть і не впоратися з таким завданням, бо не були на тому уроці, коли вчитель пояснював способи розв’язання задачі. Отже, найкращий помічник — не старший, а той, хто знає, що треба робити.
Маленькими ми часто питаємо поради в батьків, дідуся чи бабусі. Вони завжди знають, що саме треба зробити, коли розв’язався шнурок, відірвався ґудзик або зламалася іграшкова машинка. І знають вони не тому, що старші за дітей, а тому, що мають досвід, самі потрапляли в таку ситуацію та розв’язували її.
Допомогти у розв’язанні складної математичної задачі, наприклад, може навіть однокласник, якщо він розуміє, як її розв’язувати. А от мама з татом можуть і не впоратися з таким завданням, бо не були на тому уроці, коли вчитель пояснював способи розв’язання задачі. Отже, найкращий помічник — не старший, а той, хто знає, що треба робити.