Похвала Мольєрові

 
Жоден з періодів розвитку мистецтва не проходить безслідно. Художні відкриття класицизму живі до наших днів. Одне зі свідчень живого значення класицизму в літературі – творчість Мольєра. Жан Батист Поклен  (Мольєр – його літературний і сценічний псевдонім) прожив дуже недовге життя, але навіки увійшов в історію мистецтва. Ім’я Мольєра по праву може бути названо в ряду самих великих драматургів і письменників.

Він був великим драматургом, але, перш за все, актором, актором всією душею, який всіма помислами належав театру. Багато його сучасників, в тому числі знамениті письменники XVII століття, писали комедії, але ніхто з них не знав театр так, як Мольєр. І йому одному судилося стати творцем справді народної комедії, сповненої життєрадісної веселості і разом з тим мудрості та любові до людей. Мольєр створив жанр «високої комедії» і цим відкрив нову сторінку в історії не тільки французького, а й світового театру. Велике значення він мав і для нашого театру. Ідейна змістовність п’єс Мольєра, прийоми розробки характерів, загальні форми «високої» і «веселої» комедії стали надбанням його спадкоємців .

Такі зразки високої комедії, як «Тартюф», і веселої, як «Міщанин-шляхтич», є показовим вираженням обдарування Мольєра. Він вибрав жанр комедії, так як в ній можна висміяти вади суспільства або конкретної людини. Але комедія також може людину й підняти в очах оточуючих. Комедії Мольєра рідкісні з мистецтва зав’язки й розвитку подій. Розв’язки комедій Мольєра часто є механічними і побудованими на досконалій випадковості. Творчість Мольєра досить актуальна і в наш час.
Vchys: ГДЗ, Решебники , Ответы, Реферати, Твори, ПрезентаціїГДЗ, Решебники и Ответы