Войти
Закрыть

Вступ 6 клас Щупак, Піскарьова 2019

6 Клас , Всесвітня історія 6 клас Щупак, Піскарьова 2019

 

Зверніть увагу!!!
 
Ви переглядаєте матеріал до підручника "Всесвітня історія 6 клас Щупак, Піскарьова 2019", якщо раптом вам потрібні ВІДПОВІДІ до цієї теми:
 
 

§ 1. Вступ

Як ви розумієте вислів давньоримського політичного діяча, оратора Цицерона: «Історія — це свідок часів, світило істини, вчителька життя, вісниця старовини»?

Діємо: практичні завдання

Розгляньте історичний колаж. Згадайте види історичних джерел та визначте, які з них зображено. Пригадайте, які події з історії України відображають ілюстрації. Розташуйте зображення у хронологічній послідовності залежно від історичного часу, який вони ілюструють.

1. ЩО ВИВЧАЄ ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС ІСТОРІЇ

У цьому курсі ви ознайомитеся з далеким світом первісної людини, дивовижною історією Вавилона та Ассирії, описаними в Біблії царем Давидом і мудрим Соломоном, загадковими культурами давніх Єгипту, Індії та Китаю, героями й богами Греції та могутнього Риму.

Історія України віддавна є частиною всесвітньої історії. Культура слов’ян, інших народів тісно пов’язана зі спадщиною глибокої давнини.

Пофантазуймо!

Уявіть, що ви написали чудовий твір на конкурс з історії Стародавнього світу. Вас визнано переможцем/переможницею. Нагородою стає подорож (на ваш вибір) до історичного місця — центру стародавньої культури. Який маршрут подорожі ви оберете?

2. ПЕРІОДИЗАЦІЯ ІСТОРІЇ ЛЮДСТВА

Періодизація історії — це умовний поділ історії на хронологічні періоди, що здійснюється істориками. Є кілька періодизацій історії: загальна, історична, антропологічна та інші. Ми ознайомимося з історичною та археологічною періодизацією.

Варто запам’ятати!

Періодизація історії людства — умовний поділ історії людства на певні хронологічні періоди. Періодизація є одним зі способів упорядкування історії.

Історична періодизація: світ і Україна

З появою людини розпочинається історія первісного суспільства. Людина виокремилася зі світу тварин тоді, коли почала виготовляти й застосовувати знаряддя праці. На змінах у матеріалах і технологіях виготовлення знарядь праці заснована археологічна періодизація первісної історії.

Археологічна періодизація

Діємо: практичні завдання

Уважно розгляньте схему «Археологічна періодизація» та дайте відповіді на запитання:

  • 1. Який вид історичних джерел було взято за основу для створення археологічної періодизації?
  • 2. Визначте, які матеріали первісні люди використовували для виготовлення знарядь праці.
  • 3. Поміркуйте, з яких матеріалів знаряддя праці були більш ефективними.

Поміркуймо!

Перші знаряддя праці виготовляли не лише з каменю, а й з дерева, кісток та рогів тварин. Чим можна пояснити, що до наших часів збереглися, насамперед, кам'яні знаряддя праці?

ЗНАЮ й РОЗУМІЮ: запитання та завдання

I. Знаю нове

1. Завершіть речення:

  • а) Історія Стародавнього світу вивчає... .
  • б) Головною помічницею історії у вивченні історії Стародавнього світу є наука... .
  • в) Хронологічні рамки історії Стародавнього світу охоплюють час від... .
  • г) В основу археологічної періодизації історії Стародавнього світу покладено... .
  • д) Історія України віддавна є частиною... .
  • е) В історичній періодизації трипільська культура належить до періоду... .

2. Розгляньте схему «Періодизація історії людства» та виконайте завдання:

  • а) визначте, чи правильно в ній розташовані всі елементи (написи, дати);
  • б) запропонуйте правильний варіант виконання схеми (усно або письмово);
  • в) порівняйте схему з наведеною на с. 5 і поясніть, чим вони відрізняються. Як ви думаєте чому? Виправте помилки у цій схемі.

3. Виконайте тренувальні онлайн-вправи за посиланнями:

https://learningapps.org/watch?v=p4z94vbu219;

https://learningapps.org/watch?v=px25zod3t19.

II. Обговорюємо в групі

  • 1. Чи доводилося вам чути, читати історії, переглядати фільми про події історії Стародавнього світу? Чим вони вас зацікавили?
  • 2. Проаналізуйте запропоновані в тексті параграфа схеми періодизації історії людства. Зверніть увагу на хронологічні межі історичних періодів. Як ви думаєте, чому хронологічні межі періодів скорочуються?

III. Мислю творчо

Пригадайте, що таке історичні джерела та які бувають їхні види. Можна скористатися онлайн-вправою «Види історичних джерел»: https://learningapps.org/watch?v=pvsars0ek17. Поміркуйте, які історичні джерела можуть допомогти історикам вивчати історію Стародавнього світу. Підготуйте до наступного уроку творчий проєкт (презентацію, схему, ілюстровану виставку тощо) «Історичні джерела з історії Стародавнього світу» та презентуйте його в класі.

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 
Даний матеріал відноситься до підручника "Всесвітня історія 6 клас Щупак, Піскарьова 2019", створено завдяки МІНІСТЕРСТУ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (МОН)

Зверніть увагу!!!
 
Ви переглядаєте матеріал до підручника "Всесвітня історія 6 клас Щупак, Піскарьова 2019", якщо раптом вам потрібні ВІДПОВІДІ до цієї теми:
 
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду