Войти
Закрыть

ГДЗ Всесвітня історія 8 клас Сорочинська 2021

ГДЗ 8 Клас

Цього навчального року ви продовжите вивчати систематичний курс всесвітньої історії. Він дозволить вам сформувати уявлення про події минулого у XVI-XVIII ст. Надійним помічником у цьому стане підручник, який ви тримаєте в руках. Пропонуємо вам кілька порад, дотримання яких є запорукою успішної роботи з ним на уроках і вдома. Перед початком роботи з підручником необхідно ознайомитися за змістом з його структурою. Матеріал підручника об’єднано у шість розділів, кожен з яких містить декілька параграфів, які, своєю чергою, поділяються на пункти. У тексті ви побачите виділені слова (поняття, терміни, імена) і дати. Це означає, що на них необхідно звернути особливу увагу. Важливу роль для розуміння матеріалу мають численні ілюстрації і карти. Розглядаючи ілюстрації, обов’язково звертайте увагу на підписи до них, які пояснюють зміст зображеного. Історичні карти допоможуть вам з’ясувати, де саме відбувалися події, про які йдеться в тексті, або які зміни вони спричинили. Обов’язково опрацьовуйте уведені до параграфів вставки з уривками історичних джерел (спогадів сучасників, документів тощо) і цікавих фактів, котрі сприятимуть повнішому осмисленню матеріалу. У тексті параграфа, після кожного пункту, вміщено запитання, які покликані допомогти вам опанувати головну думку опрацьованого матеріалу. Також питання розміщені під ілюстраціями і картосхемами. Вони акцентують увагу на головному....

ГДЗ Всесвітня історія 8 клас Ладиченко, Лукач 2021

ГДЗ 8 Клас

Ви розпочинаєте вивчати Новий час - період, що тривав у Європі понад п’ятсот років: від Великих географічних відкриттів - до початку Першої світової війни, яка вибухнула в 1914 р. Підручник, який ви тримаєте в руках, дасть змогу зазирнути в захопливий світ Модерної доби та ознайомитися з її відкриттями та видатними постатями. Видання містить ґрунтовний і цікавий матеріал, що розкриває найрізноманітніші грані історії Нового часу. Узагальнення і тематичний контроль допоможуть вам узагальнити та систематизувати знання з вивченої теми й здійснити самоконтроль. Для виконання таких завдань перейдіть за вказаним посиланням або скористайтеся смартфоном - зчитайте QR-код. Бажаємо успіхів!...

ГДЗ Всесвітня історія 8 клас Щупак, Бурлака 2021

ГДЗ 8 Клас

Наш підручник продовжує розповідь про історію різних країн світу, яка має тісний зв’язок з історією українських земель. Ви дізнаєтесь про мандри відважних мореплавців і відкриття Нового світу, про зміни у світогляді людей і неймовірне піднесення культури за доби Відродження. На сторінках підручника перед вами оживуть образи відважних мушкетерів і кардинала Рішельє, рішучого Мартіна Лютера й геніального Леонардо да Вінчі, могутнього Сулеймана І Пишного і звичайних людей різних країн. Ці картини історії Раннього Нового часу мають велике значення для сьогодення, бо саме тоді зароджувалися основи нинішньої системи господарства й сучасної мови, мистецтва й культури, нової європейської науки й ідей гуманізму. Навчальний матеріал підручника поділений на розділи й параграфи, у кожному з яких для зручності виділені окремі пункти. Дати для запам’ятовування, які допоможуть вам орієнтуватися в подіях, виділені червоним кольором. Вони повторюються після параграфів, а також у хронологічній таблиці наприкінці підручника. Варто уважно переглядати ілюстрації підручника, які допомагають краще уявити історичні події і їхніх героїв. Розповідь про минуле доповнюють карти, які є в цьому підручнику. Для виконання деяких завдань вам знадобляться навчальні атласи з історії. Систематизувати здобуті знання з історії вам допоможуть запитання і завдання після кожного параграфа, практичні роботи й уроки узагальнення наприкінці кожного розділу. Система QR-кодів дасть змогу систематизувати знання за допомогою цікавих онлайн-вправ, форм опитування. Отже, пропонуємо вам поринути у світ Нової історії. Це не тільки важливо для розуміння сьогодення, а й неймовірно цікаво. Бажаємо вам успіхів!...

ГДЗ Всесвітня історія 8 клас Гісем, Мартинюк 2021

ГДЗ 8 Клас

Перш ніж розпочати вивчення нового періоду всесвітньої історії, необхідно ознайомитися зі змістом і структурою підручника. Матеріал об’єднано в шість розділів, кожен із яких містить кілька параграфів, що, у свою чергу, поділяються на пункти. У тексті ви зустрінете слова й дати, виділені жирним шрифтом. Це означає, що на них необхідно звернути особливу увагу. Працюючи на уроках і вдома, обов’язково перевіряйте себе, щоб переконатися, чи правильно ви запам’ятали основні події, персоналії, нові поняття й терміни. Параграф розпочинається стислим викладом основних навчальних завдань і запитаннями на повторення. Це допоможе вам пригадати вже відомий матеріал і підготуватися до сприйняття нового. Важливу роль для розуміння навчального матеріалу відіграють наведені в підручнику історичні джерела, карти, ілюстрації, таблиці та схеми. Працюючи з параграфом, необхідно прочитати підібрані до нього текстові джерела та відповісти на запитання. Розглядаючи ілюстрації, звертайте увагу на підписи, які розкривають зміст зображеного. Історична карта допоможе сформувати уявлення про те, де і як розгорталися події. Схеми й таблиці унаочнюють зв’язки між складовими певного історичного явища, пояснюють його особливості тощо. На полях розміщені запитання до тексту параграфа або ілюстрацій, які сприятимуть кращому розумінню матеріалу. Після кожного параграфа наведено запитання і завдання. Вони допоможуть вам здійснити самоперевірку, осмислити вивчений матеріал і закріпити практичні навички. За необхідності звертайтеся до додаткових джерел....

Китай та Японія (відповіді)

ГДЗ 8 Клас

У часи імперії Мін розвивалися виробництво шовку, паперу, ювелірна справа, виплавка металу, видобуток солі тощо. Для виробництва паперу використовувався водяний двигун. Здавна Китай славився своєю порцеляною. Майстерні з виготовлення порцелянових виробів були державними; величезні прибутки від виробництва надходили до імператорської скарбниці.
2. Яким було культурне життя народу у ранньомодерній Японії?
Відбулося поширення грамотності та друкарства. Це сприяло розвитку японської літератури, видатним представником якої став поет Мацуо Басьо, автор відомих тривіршів – хоку. У XVII ст. в Японії виник народний театр кабукі («пісні і танці»), у якому всі ролі виконують чоловіки. Певний час влада переслідувала театральну діяльність, самураям заборонялося відвідувати вистави. У цей період також з’явився японський ляльковий театр.
3. Охарактеризуйте стосунки між Китаєм та європейцями у XVI-XVIIl ст.
У 40-х рр. XVI ст. португальці, підкупивши місцеву владу, створили торговельну факторію на північ від провінції Гуандун. Активна колонізаторська політика португальців в обхід усіх місцевих законів змусила китайську владу до рішучих дій. У 1549 р. португальських поселенців вигнали з Китаю. У другій половині XVI ст. до Китаю почали проникати іспанці, а наприкінці століття – голландці. Інтерес до Китаю також проявила Англія. Династія Мін на той час остаточно занепала та не могла зупинити колонізаторів. Силою зброї англійські представники змусили китайських чиновників дати дозвіл на право вести торгівлю через порт Гуанчжоу (Кантон).
...

Іран та Індія (відповіді)

ГДЗ 8 Клас

Засновник – Бабур. На початку XVI ст. Делійський султанат, створений у ХIII ст., розпався на безліч ворогуючих між собою князівств. Прагнення верховного правителя – делійського султана – приборкати непокірних князів (раджів) супроводжувалися жорстокими війнами. Маючи сильне військо, оснащене артилерією, Бабур у битві біля Паніпата в 1526 р. розгромив війська делійського султана. Було засновано державу Великих Моголів.
3. Яку роль відіграли європейці в історії ранньомодерних Ірану та Індії?
На початку XVI ст. в Індію та Іран прибули європейці. Разом із португальськими гарнізонами й купцями почали з’явилися ченці-місіонери, які намагалися поширити християнство. Із XVII ст. європейська експансія посилилася. Англійці та голландці заснували в 1600 і 1602 рр. Ост-Індські торговельні компанії та поступово почали витісняти португальських купців. Ці країни використовувалися європейцями як джерело прибутків.
4. Чи можна вважати релігійне рівноправ’я запорукою стабільності Індії? Свою думку обґрунтуйте.
Більшість населення Індії сповідували індуїзм. Також в Індії набув поширення буддизм, який тут і виник. З VIII ст. на півночі Індії поширився іслам. У 1593 р. Акбар проголосив рівноправ’я всіх релігій на території своєї держави. Це вберегло країну від релігійних суперечок.
...

Виникнення Сполучених Штатів Америки (відповіді)

ГДЗ 8 Клас

Англійські колоністи своєю працею освоювали природні багатства нового континенту. Засновниками колоній спочатку були торговельні компанії, які брали на себе зобов’язання перевозити та облаштовувати колоністів на нових територіях, а також великі власники, які купували землі або отримували їх від короля. Компанії та власники призначали губернаторів, збирали податки. Колоністи користувалися правами англійських громадян. Англійські громадяни поводили себе в колоніях більш вільно, ніж у самій Англії. Будь-які здобутки колоністів були результатом їхньої наполегливої праці.
2. Що означає гасло «Жодного податку без представництва»?
Під цим гаслом виступали колоністи, які пояснювали несплату нововведених податків тим, що не мали свого представництва в англійському парламенті, який виносить ці рішення.
3. Хто виступав засновником англійських колоній?
Засновниками колоній попервах були торговельні компанії, що брати на себе перевезення та облаштування колоністів на нових територіях, а також великі власники, які купувати чи отримували в дар землі від короля.
4. Які дії англійської адміністрації викликали невдоволення колоністів? Чому?
Англійський парламент вирішив перенести частину державного боргу, що виник під час Семилітньої війни, на колонії. Це нововведення мало створити прецедент, щоб у подальшому на колоністів можна було накладати нові податки. Також встановили жорсткий контроль над заборонами, що були запроваджені раніше: на невідкривання мануфактур, виробництво і вивіз вовняних виробів, торгівлю з іншими країнами тощо. Незабаром парламент запровадив мито на деякі товари, що ввозилися до колоній.
...

Міжнародні відносини у XVIII ст. (відповіді)

ГДЗ 8 Клас

Прагнення країн завоювати території Османської імперії. Брали участь – Російська імперія, Австрійська монархія, Велика Британія та Франція.
3. Які особливості політичної системи Речі Посполитої найбільше заважали її реформуванню та розвитку?
Шляхта не мала реальної політичної влади, а відсутність реформ призводила до того, що країна почала відставати у розвитку від своїх сусідів. Фактична влада у країні належала магнатським родам, які перш за все турбувалися про власну вигоду.
4. Укажіть, яким з європейських війн XVIII ст. відповідають такі результати: втрата Францією панівного становища у Європі; втрата Австрією Сілезії; втрата Швецією панування у Балтійському регіоні.
Втрата Францією панівного становища у Європі – Війна за іспанську спадщину; втрата Австрією Сілезії – Війна за австрійську спадщину; втрата Швецією панування у Балтійському регіоні – Північна війна.
5. Коли було ухвалено Конституцію Речі Посполитої?
1791 р.
6. Що врятувало Пруссію від цілковитого розгрому в ході Семилітньої війни? Про що це може свідчити?
У цей час померла імператриця Єлизавета, і російський престол посів Петро III – фанатичний прихильник Фрідріха II та прусських порядків.
...

Правителі доби освіченого абсолютизму: Марія-Терезія, Йосиф ІІ, Фрідріх ІІ, Єлизавета І, Катерина ІІ (відповіді)

ГДЗ 8 Клас

За роки правління Єлизавети Петрівни було: відновлено систему правління, скорочено при дворі кількість іноземців-службовців, скасовані митні кордони, зміцнення позицій дворянства.
6. Укажіть, де і в якій послідовності правили такі монархи: Фрідріх ІІ, Єлизавета Петрівна, курфюрст Фрідріх-Вільгельм, Марія-Терезія, король Фрідріх-Вільгельм І, Йосиф ІІ.
Марія-Терезія та Йосиф II (Австрія), Єлизавета Петрівна (Росія), курфюрст Фрідріх Вільгельма, Фрідріх Вільгельм I, Фрідріх II (Пруссія).
ІІ.
1. Чому, на вашу думку, освічені монархи відкривали професійні навчальні заклади та намагалися організувати систему державної початкової освіти?
Бо вони хотіли підвищити рівень освіти серед народів своєї держави, що в свою чергу забезпечило б країні кваліфікованих спеціалістів, які були їй необхідні.
2. Поміркуйте, чому монархи XVIII ст. намагалися вилучити з-під церковного впливу освіту та проголошували віротерпимість.
Для того, щоб зменшити вплив церкви на суспільство.
3. З якою метою Фрідріх ІІ проводив реформи?
Фрідріх ІІ проводив реформи для того, щоб укріпити прусську армію, промисловість та освіту країни.
...
Вперед
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 13
Назад

Навігація