ГДЗ Всесвітня історія 8 клас Сорочинська 2021
- 16-01-2023, 12:43
- 836
| Слава Україні | Героям слава | ЗСУ | ДСНС | 103 | 102 | Обленерго | Лікарі | Вчителі | Українці |
У часи імперії Мін розвивалися виробництво шовку, паперу, ювелірна справа, виплавка металу, видобуток солі тощо. Для виробництва паперу використовувався водяний двигун. Здавна Китай славився своєю порцеляною. Майстерні з виготовлення порцелянових виробів були державними; величезні прибутки від виробництва надходили до імператорської скарбниці. 2. Яким було культурне життя народу у ранньомодерній Японії? Відбулося поширення грамотності та друкарства. Це сприяло розвитку японської літератури, видатним представником якої став поет Мацуо Басьо, автор відомих тривіршів – хоку. У XVII ст. в Японії виник народний театр кабукі («пісні і танці»), у якому всі ролі виконують чоловіки. Певний час влада переслідувала театральну діяльність, самураям заборонялося відвідувати вистави. У цей період також з’явився японський ляльковий театр. 3. Охарактеризуйте стосунки між Китаєм та європейцями у XVI-XVIIl ст. У 40-х рр. XVI ст. португальці, підкупивши місцеву владу, створили торговельну факторію на північ від провінції Гуандун. Активна колонізаторська політика португальців в обхід усіх місцевих законів змусила китайську владу до рішучих дій. У 1549 р. португальських поселенців вигнали з Китаю. У другій половині XVI ст. до Китаю почали проникати іспанці, а наприкінці століття – голландці. Інтерес до Китаю також проявила Англія. Династія Мін на той час остаточно занепала та не могла зупинити колонізаторів. Силою зброї англійські представники змусили китайських чиновників дати дозвіл на право вести торгівлю через порт Гуанчжоу (Кантон). ... |
Засновник – Бабур. На початку XVI ст. Делійський султанат, створений у ХIII ст., розпався на безліч ворогуючих між собою князівств. Прагнення верховного правителя – делійського султана – приборкати непокірних князів (раджів) супроводжувалися жорстокими війнами. Маючи сильне військо, оснащене артилерією, Бабур у битві біля Паніпата в 1526 р. розгромив війська делійського султана. Було засновано державу Великих Моголів. 3. Яку роль відіграли європейці в історії ранньомодерних Ірану та Індії? На початку XVI ст. в Індію та Іран прибули європейці. Разом із португальськими гарнізонами й купцями почали з’явилися ченці-місіонери, які намагалися поширити християнство. Із XVII ст. європейська експансія посилилася. Англійці та голландці заснували в 1600 і 1602 рр. Ост-Індські торговельні компанії та поступово почали витісняти португальських купців. Ці країни використовувалися європейцями як джерело прибутків. 4. Чи можна вважати релігійне рівноправ’я запорукою стабільності Індії? Свою думку обґрунтуйте. Більшість населення Індії сповідували індуїзм. Також в Індії набув поширення буддизм, який тут і виник. З VIII ст. на півночі Індії поширився іслам. У 1593 р. Акбар проголосив рівноправ’я всіх релігій на території своєї держави. Це вберегло країну від релігійних суперечок. ... |
Англійські колоністи своєю працею освоювали природні багатства нового континенту. Засновниками колоній спочатку були торговельні компанії, які брали на себе зобов’язання перевозити та облаштовувати колоністів на нових територіях, а також великі власники, які купували землі або отримували їх від короля. Компанії та власники призначали губернаторів, збирали податки. Колоністи користувалися правами англійських громадян. Англійські громадяни поводили себе в колоніях більш вільно, ніж у самій Англії. Будь-які здобутки колоністів були результатом їхньої наполегливої праці. 2. Що означає гасло «Жодного податку без представництва»? Під цим гаслом виступали колоністи, які пояснювали несплату нововведених податків тим, що не мали свого представництва в англійському парламенті, який виносить ці рішення. 3. Хто виступав засновником англійських колоній? Засновниками колоній попервах були торговельні компанії, що брати на себе перевезення та облаштування колоністів на нових територіях, а також великі власники, які купувати чи отримували в дар землі від короля. 4. Які дії англійської адміністрації викликали невдоволення колоністів? Чому? Англійський парламент вирішив перенести частину державного боргу, що виник під час Семилітньої війни, на колонії. Це нововведення мало створити прецедент, щоб у подальшому на колоністів можна було накладати нові податки. Також встановили жорсткий контроль над заборонами, що були запроваджені раніше: на невідкривання мануфактур, виробництво і вивіз вовняних виробів, торгівлю з іншими країнами тощо. Незабаром парламент запровадив мито на деякі товари, що ввозилися до колоній. ... |
Прагнення країн завоювати території Османської імперії. Брали участь – Російська імперія, Австрійська монархія, Велика Британія та Франція. 3. Які особливості політичної системи Речі Посполитої найбільше заважали її реформуванню та розвитку? Шляхта не мала реальної політичної влади, а відсутність реформ призводила до того, що країна почала відставати у розвитку від своїх сусідів. Фактична влада у країні належала магнатським родам, які перш за все турбувалися про власну вигоду. 4. Укажіть, яким з європейських війн XVIII ст. відповідають такі результати: втрата Францією панівного становища у Європі; втрата Австрією Сілезії; втрата Швецією панування у Балтійському регіоні. Втрата Францією панівного становища у Європі – Війна за іспанську спадщину; втрата Австрією Сілезії – Війна за австрійську спадщину; втрата Швецією панування у Балтійському регіоні – Північна війна. 5. Коли було ухвалено Конституцію Речі Посполитої? 1791 р. 6. Що врятувало Пруссію від цілковитого розгрому в ході Семилітньої війни? Про що це може свідчити? У цей час померла імператриця Єлизавета, і російський престол посів Петро III – фанатичний прихильник Фрідріха II та прусських порядків. ... |
За роки правління Єлизавети Петрівни було: відновлено систему правління, скорочено при дворі кількість іноземців-службовців, скасовані митні кордони, зміцнення позицій дворянства. 6. Укажіть, де і в якій послідовності правили такі монархи: Фрідріх ІІ, Єлизавета Петрівна, курфюрст Фрідріх-Вільгельм, Марія-Терезія, король Фрідріх-Вільгельм І, Йосиф ІІ. Марія-Терезія та Йосиф II (Австрія), Єлизавета Петрівна (Росія), курфюрст Фрідріх Вільгельма, Фрідріх Вільгельм I, Фрідріх II (Пруссія). ІІ. 1. Чому, на вашу думку, освічені монархи відкривали професійні навчальні заклади та намагалися організувати систему державної початкової освіти? Бо вони хотіли підвищити рівень освіти серед народів своєї держави, що в свою чергу забезпечило б країні кваліфікованих спеціалістів, які були їй необхідні. 2. Поміркуйте, чому монархи XVIII ст. намагалися вилучити з-під церковного впливу освіту та проголошували віротерпимість. Для того, щоб зменшити вплив церкви на суспільство. 3. З якою метою Фрідріх ІІ проводив реформи? Фрідріх ІІ проводив реформи для того, щоб укріпити прусську армію, промисловість та освіту країни. ... |