Войти
Закрыть

Екскурсії

7 Клас , Біологія 7 клас Запорожець, Черевань , Воронцова

 

Екскурсії

Екскурсія № 1

Тема. Різноманітність тварин свого краю.

Мета: розширити знання учнів про тваринний світ; ознайомити з представниками тваринного світу, що мешкають в їхньому найближчому оточенні; удосконалювати вміння проводити спостереження в природі; учити застосовувати здобуті знання на практиці; виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання: блокноти, олівці, фотоапарат, бінокль, визначник тварин, пташиних гнізд тощо.

Проведення екскурсії

І. Отримайте завдання в учителя.

II. Виконайте завдання за інструкційною карткою.

Інструкційна картка

1. Знайдіть мурашник, опишіть його будову, визначте його розміри. З’ясуйте кількість мурашиних стежок, куди вони ведуть, їхню довжину. Простежте, що мурашки несуть у гніздо. Зробіть висновок, чим живляться мурашки, яке їхнє значення в природі.

2. Розгляньте рослини вашої ділянки, відзначте наявність чи відсутність пошкодження рослин тваринами. Зробіть припущення про те, які тварини можуть завдавати шкоди рослинам.

3. Знайдіть гнізда птахів, опишіть їхню форму. Установіть, з якого будівельного матеріалу виготовлені гнізда. Визначте за визначником, кому належать знайдені вами гнізда.

4. Прислухайтеся до звуків, які ви чуєте, і виділіть з-поміж них голоси птахів. Установіть, яким птахам вони належать. Зробіть висновок про кількість птахів на виділеній вам ділянці, їхню різноманітність.

5. Знайдіть у лісі нори ссавців. Виміряйте їхній діаметр і визначте, кому вони належать. З’ясуйте, чи є поряд з норами сліди цих тварин. Зробіть висновок про значення цих тварин.

III. Підготуйте звіт про виконану роботу.

Екскурсія № 2

Тема. Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя в природному угрупованні.

Мета: розширити знання про пристосованість організмів до сумісного життя в природному угрупованні; розвивати в учнів уміння проводити спостереження в природі, робити висновки; виховувати бережливе ставлення до довкілля. Обладнання: блокноти, олівці, фотоапарат, сачок, бінокль, визначники рослин і тварин.

Проведення екскурсії

І. Отримайте завдання в учителя.

II. Виконайте завдання за інструкційною карткою.

Інструкційна картка

1. Визначте рослини на виділеній вам ділянці. Укажіть, яких рослин найбільше.

2. Опишіть склад ярусів і виявіть екологічно рівноцінні рослини як у кожному ярусі окремо, так і в різних ярусах.

3. Знайдіть тварин або наслідки їхньої діяльності на поверхні ґрунту. Визначте види цих тварин.

4. За допомогою сачка спробуйте спіймати комах, які літають довкола. Розгляньте їхню будову та забарвлення. Визначте види комах за визначником.

5. Поспостерігайте за птахами в бінокль. Установіть, які види характерні для вашої місцевості.

6. Установіть особливості пристосування організмів до умов середовища.

7. Які пристосування мають тварини й рослини до сумісного життя в цій екосистемі.

III. Підготуйте звіт про виконану роботу.

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 
Даний матеріал відноситься до підручника "Біологія 7 клас Запорожець, Черевань , Воронцова", створено завдяки МІНІСТЕРСТУ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (МОН)

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація