Войти
Закрыть

Розділ V. Природа та населення свого адміністративного регіону

8 Клас , Географія 8 клас Бойко, Дітчук, Заставецька 2021 (повторне видання)

 

Розділ V. Природа та населення свого адміністративного регіону

ПЛАН ХАРАКТЕРИСТИКИ РЕГІОНУ

1. Розміри території та особливості географічного положення (площа, форма, крайні точки території, фізико-, економіко- і транспортно-географічне положення).

2. Історія формування і розвитку території, адміністративно-територіальний поділ області.

3. Характеристика природних умов і ресурсів (рельєфу, геологічної будови і корисних копалин, клімату і внутрішніх вод, ґрунтово-рослинного покриву, тваринного світу і ландшафтів).

4. Особливості природокористування, екологічна ситуація, охорона природи (об’єкти природно-заповідного фонду).

5. Кількість і рух населення (природний і механічний), статево-віковий склад, демографічна ситуація.

6. Розселення населення (густота населення, міське і сільське розселення, найбільші міста, їх функції і значення, характеристика адміністративного центру регіону).

7. Етнічний і релігійний склад, особливості культури і побуту населення.

8. Трудові ресурси та особливості зайнятості населення.

9. Географічні назви регіону (походження назв адміністративних центрів регіону і району, поселення вашого проживання, назви складових частин рідного поселення (мікрорайонів, «кутків», вулиць, майданів) і його околиць (полів, лісів, доріг тощо), природних географічних об’єктів вашої місцевості (річок, струмків, джерел, ставків, ярів, балок, горбів, долин та ін.).

ПРОВЕДІТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ (екскурсія)

Під час екскурсії ознайомтеся з об’єктами природи своєї місцевості. З’ясуйте, чи належать вони до природно-заповідного фонду України (загальнодержавного і місцевого значення). Дослідіть, які компоненти природи в них охороняються або потребують охорони.

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 
Даний матеріал відноситься до підручника "Географія 8 клас Бойко, Дітчук, Заставецька 2021 (повторне видання)", створено завдяки МІНІСТЕРСТУ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (МОН)

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація