Войти
Закрыть

Повторення 11 клас Даниленко, Смольніцька (рівень стандарту)

11 Клас , Історія України 11 клас Даниленко, Смольніцька (рівень стандарту)

 

Повторення

Формуємо компетентності

Мовленнєву. Пригадайте вивчене з історії України та всесвітньої історії в 10-му класі й розкажіть: 1) які події першої половини XX ст. відклалися у вашій пам’яті найповніше; 2) як під впливом цих подій змінювалася політична, економічна, соціальна ситуація на теренах України.

Хронологічну. 1. Заповніть лінію часу політичними подіями з історії України, що відбувалися в 1914-1945 рр. Поміркуйте, чому знання політичної історії є важливим.

Сформулюйте висновок про значення цих подій для України як держави.

Просторову. Пригадайте, які зміни відбулися з кордонами України, і покажіть ці зміни на карті 1 (с. 216).

Логічну. 1. Об’єднайтеся в групи та поясніть значення понять: отаманщина, соборність, автокефальна церква, коренізація, Голодомор, розстріляне відродження, соціалістичний реалізм, політична еміграція.

2. Яку з причин Голодомору зазначено на плакаті? Яких масштабів набув Голодомор? Які його наслідки?

Інформаційну. 1. Об’єднайтеся в групи та складіть історичні портрети політичних діячів.

Михайло Грушевський

Петро Скоропадський

Євген Петрушевич

2. Скориставшись методом «Мозковий штурм», пригадайте, з якими подіями та напрямами діяльності пов’язано такі імена: В. Винниченко, С. Єфремов, Д. Вітовський, С. Петлюра, Н. Махно, X. Раковський, О. Шумський, М. Скрипник, М. Волобуев, М. Хвильовий, Л. Курбас, М. Бойчук, О. Довженко, В. Липківський, С. Косіор, Л. Каганович, М. Рильський, П. Вірський, Г Верьовка, Є. Коновалець, С. Бандера, А. Мельник, А. Волошин.

Проаналізуйте отримані результати: скільки історичних постатей ви зуміли ідентифікувати? Заповніть прогалини в знаннях за допомогою інформації з «Енциклопедії історії України», яку знайдіть у мережі Інтернет на сайті Інституту історії України НАН України.

Аксіологічну. 1. Ознайомтеся з документом і дайте відповіді на запитання: 1) яку головну ідею передано в документі? 2) Чим цей документ важливий для розуміння сучасних подій в Україні?

«З просуванням наших військ на захід і на Україну створюються обласні тимчасові Радянські уряди, покликані зміцнити Ради на місцях. Ця обставина має ту хорошу сторону, що позбавляє змоги шовіністів України, Литви, Латвії, Естляндії розглядати рух наших частин як окупацію і створює сприятливу атмосферу для дальшого просування наших військ. Без цієї обставини наші війська були б поставлені в окупованих областях у неможливе становище, і населення не зустрічало б їх як визволителів. З огляду на це просимо дати командному складові відповідних військових частин вказівку про те, щоб наші війська всіляко підтримували тимчасові Радянські уряди Латвії, Естляндії, України і Литви, але, зрозуміло, тільки Радянські уряди. Ленін» (Телеграма Головкомові І. Вацетісу, 29 листопада 1918 р.).

2. Візьміть участь у дискусії «Чи є підстави говорити про невдалі спроби відновити українську державність у першій половині XX ст.?».

3. На аркуші паперу запишіть власний висновок: «Основні уроки вітчизняної історії 1914-1945 рр.». Обміняйтесь думками в загальному колі. З’ясуйте наявність (або відмінність) розмаїття щодо зроблених висновків.

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду