Пам’ятки історії рідного краю
- 17-11-2022, 23:26
- 415
5 Клас , Вступ до історії та громадянської освіти 5 клас Сорочинська 2022
§ 21. Пам’ятки історії рідного краю
За цим параграфом ви зможете:
- вдосконалити свої практичні навички роботи з історичним матеріалом;
- ближче ознайомитися з історією рідного краю;
- розвинути свої дослідницькі вміння.
Пригадайте!
- Що таке пам’ятка історії? Наведіть приклади історичних пам’яток.
Практичне заняття «Пам’ятки історії / пам’ятники рідного краю»
Іноді, проходячи вулицями свого міста чи села, можна зустріти мандрівників, які можуть звернутися до вас із проханням допомогти їм показати шлях до пам’ятки, що є свідченням якоїсь історичної події чи витвором мистецтва. У цьому практичному занятті ви розвинете свої дослідницькі навички, навчаючись краще розуміти пам’ятки історії.
Мета: навчитися розрізняти пам’ятки історії за епохами; прочитати закладену в пам’ятниках символіку, що стосується історичних подій і осіб рідного краю; розповісти (усно або письмово) про відповідну пам’ятку історії або пам’ятник, установлений у рідному краї.
Завдання для підготовки до практичного заняття
Підготувати: 1) відвідати краєзнавчий музей; 2) відвідати пам’ятки історії рідного краю; 3) познайомитися з пам’ятниками рідного краю; 4) відшукати (у бібліотеці, за допомогою електронних ресурсів) і впорядкувати (поставити запитання, скласти план) інформацію про історичні пам’ятки і пам’ятники, що встановлені у рідному краї.
Хід заняття
1. Представити класу перелік і зображення пам’яток історії рідного краю. Показати на карті місцевість, де розташовані вказані пам’ятки історії.
2. Об’єднатися у групи. Підготувати опис однієї з пам’яток історії. Визначити, що нового ви дізналися на підставі їхнього аналізу.
Інтерактивна мапа
Перелік музеїв та історичних заповідників Чернігівщини
3. Розповісти про події, життєвий шлях осіб, яким присвячено пам’ятники.
4. Представити класу найкращі з підготовлених до уроку повідомлення (презентації).
5. Сформулювати висновки відповідно до мети заняття.
6. Підготуватися до уроку узагальнення і тематичного оцінювання.
1. Які бувають історичні пам’ятки?
2. Як історичні пам’ятки зберігають історичну пам’ять?
3. Для чого створюють меморіали, пам’ятники?
4. Свідченням якої доби історії України є «кам’яні баби»?
5. Чи можна за пам’ятниками простежити взаємозв’язок різних епох історії України?
Коментарі (0)