Моя країна та її історія
- 19-11-2022, 20:57
- 415
5 Клас , Вступ до історії та громадянської освіти 5 клас Бакка, Желіба 2022
§ 34. Моя країна та її історія
1. Закріплюємо.
1 . Пограй у гру «МОЯ КРАЇНА ТА ЇЇ ІСТОРІЯ» (с. 227-228) з друзями чи рідними.
Правила гри:
• Право першого ходу визначається кидком кубика.
• Гравці кидають кубик по черзі й просувають фішку, рухаючись уперед на ту кількість секторів, яке число випало на кубику.
• Потрапивши на поле, потрібно дати відповідь на запитання або виконати завдання. За правильну відповідь чи виконане завдання — 1 бал.
• Якщо на запитання вже дали правильну відповідь або завдання виконане — воно далі не розігрується.
• Перемагає гравець, що набирає найбільшу кількість балів.
2. Систематизуємо.
Складіть у парах таблицю «Чим корисною мені стала інформація теми про історію моєї країни?».
3. Пишемо історію.
Оберіть історичну подію. Установіть її причини та наслідки, підберіть ілюстрації.
4. Проєктуємо.
Об’єднайтеся в групи і здійсніть мінідослідження про історичного діяча/історичну діячку або історика/історикиню. Під час дослідження варто скористатися планом. Зважайте на те, що часто не на всі пункти плану можна дати відповідь.
Інструкція
План характеристики історичної особи
- 1. Установіть (за підручником та іншими джерелами), коли і в якій країні жила історична особа, до яких спільнот належала.
- 2. Яка мета її діяльності, плани, засоби досягнення мети.
- 3. Опишіть її зовнішність і характер.
- 4. Перелічіть основні результати її діяльності.
- 5. Висловте своє ставлення до неї: які вчинки викликають схвалення, а які — ні?
Настільна гра «МОЯ КРАЇНА ТА ЇЇ ІСТОРІЯ»
Коментарі (0)