Войти
Закрыть

Моя країна та її історія

5 Клас , Вступ до історії та громадянської освіти 5 клас Бакка, Желіба 2022

 

§ 34. Моя країна та її історія

1. Закріплюємо.

1 . Пограй у гру «МОЯ КРАЇНА ТА ЇЇ ІСТОРІЯ» (с. 227-228) з друзями чи рідними.

Правила гри:

• Право першого ходу визначається кидком кубика.

• Гравці кидають кубик по черзі й просувають фішку, рухаючись уперед на ту кількість секторів, яке число випало на кубику.

• Потрапивши на поле, потрібно дати відповідь на запитання або виконати завдання. За правильну відповідь чи виконане завдання — 1 бал.

• Якщо на запитання вже дали правильну відповідь або завдання виконане — воно далі не розігрується.

• Перемагає гравець, що набирає найбільшу кількість балів.

2. Систематизуємо.

Складіть у парах таблицю «Чим корисною мені стала інформація теми про історію моєї країни?».

3. Пишемо історію.

Оберіть історичну подію. Установіть її причини та наслідки, підберіть ілюстрації.

4. Проєктуємо.

Об’єднайтеся в групи і здійсніть мінідослідження про історичного діяча/історичну діячку або історика/історикиню. Під час дослідження варто скористатися планом. Зважайте на те, що часто не на всі пункти плану можна дати відповідь.

Інструкція

План характеристики історичної особи

  • 1. Установіть (за підручником та іншими джерелами), коли і в якій країні жила історична особа, до яких спільнот належала.
  • 2. Яка мета її діяльності, плани, засоби досягнення мети.
  • 3. Опишіть її зовнішність і характер.
  • 4. Перелічіть основні результати її діяльності.
  • 5. Висловте своє ставлення до неї: які вчинки викликають схвалення, а які — ні?

Настільна гра «МОЯ КРАЇНА ТА ЇЇ ІСТОРІЯ»

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду