Вступ до історії та громадянської освіти 5 клас Бакка, Желіба 2022
- 19-11-2022, 19:34
- 527
§ 1. Для чого вивчають історію і громадянську освіту?
Тема 1. Я в суспільстві, часі й просторі
§ 3. Як через особистий розвиток досягти самореалізації?
§ 4. Яке значення родини в житті людини?
§ 5. Як людина і людство існують у часі?
§ 6. Як людина й людство існують у просторі?
§ 7. Як зображували україну на картах у різні історичні часи?
§ 8. Людина, суспільство, час і простір
Тема 2. Джерела пізнання суспільства
§ 9. Як через комунікацію та медіа поширюється інформація?
§ 10. Як медіа захищають свободу слова?
§ 11. Чим корисний і небезпечний інтернет?
§ 12. Чи можна довіряти джерелам інформації і як їх аналізувати?
§ 13. Як працювати з усними, письмовими й аудіовізуальним джерелами інформації?
§ 14. Як працювати з речовими, етнографічними й лінгвістичними джерелами інформації?
§ 15. Як зберігається історична пам'ять?
§ 16. Джерела пізнання суспільств
Тема 3. Моя громада та її історія
§ 17. У чому цінність соціокультурної багатоманітності?
§ 19. Які професії навколо тебе?
§ 20. Як людський розум змінює світ?
§ 22. Як я можу брати участь у врядуванні?
§ 23. Як можна відпочивати в громаді?
§ 24. Як я можу впливати на збереження довкілля?
§ 25. Моя громада та її історія
Тема 4. Моя країна та її історія
§ 27. Які праці прославили видатних істориків?
§ 28. Що відбувалось у давній історії?
§ 29. Яка історія середньовічної україни?
§ 30. Які зміни відбулися в Україні в новий час?
§ 31. Як відбувалася боротьба за українську державу у ХХ столітті?
§ 32. Як Україна відновила свою незалежність?
§ 33. Яка держава потрібна українцям і українкам?
§ 34. Моя країна та її історія
Запрошуємо тебе у світ історії України та громадянської освіти!
Історія допоможе тобі зрозуміти, який шлях подолало людство, щоб досягти сьогодення, з’ясувати, чому відбуваються події та до яких наслідків призводить вибір людини. Громадянська освіта допоможе з’ясувати особливості сьогодення, навчить співжиттю та співорганізації в суспільстві, дасть змогу ефективно планувати майбутнє і робити виважені рішення. Вивчаючи матеріали курсу, ти зрозумієш витоки багатоманіття людей і спільнот, навчишся їх цінувати. Ти зможеш працювати із різними джерелами інформації, взаємодіяти з навколишнім світом, виявляти людяність, розуміти свої права та права інших.
Матеріал підручника, на нашу думку, має тебе зацікавити. На початку кожного параграфа буде запитання, яке дасть змогу пригадати інформацію, що потрібна для вивчення нового матеріалу. Параграф поділений на інформаційні блоки, до яких поставлені запитання і сформульовані завдання. Крім авторського тексту він містить текстові й візуальні джерела. Звертай увагу на QR-коди. За допомогою гаджетів через них можна буде переглянути цікавий додатковий матеріал.
Щоб тобі було легше орієнтуватися в підручнику, автори створили рубрики.
Першоджерело — інформація, створена сучасниками подій.
#Так говорив/так говорила, а я думаю так — цікаві думки відомих і невідомих людей про щось.
Думай — запитання після інформаційного блоку, що дасть змогу закріпити нові знання.
Групуйся — завдання для роботи з однокласниками й однокласницями.
Цікавинка — факт, над яким варто замислитися.
Особистий профіль — інформація про цікаву особистість, яка може стати для тебе прикладом для наслідування.
Інструкція — план виконання завдань.
Запитання і завдання — поміркуй над вивчениим.
Після кожного уроку для осмислення вивченого вміщені наскрізні запитання і завдання. У кінці кожного розділу на тебе чекає урок-узагальнення, де ти зможеш пригадати вивчене, аналізувати, ставити запитання, проектувати й оцінювати себе. Кожне узагальнення містить навчальну настільну гру, в яку ти зможеш погратися з друзями чи рідними.
Отже, підручник з історії України та громадянської освіти допоможе тобі продовжити шлях становлення громадянина/громадянки своєї країни.
Авторський колектив бажає тобі цікавого дослідження історії та життя!
Коментарі (0)