Я — справжній читач, або Перевіряємо себе. Шляхами реалістичної української прози
- 7-12-2022, 01:02
- 220
10 Клас , Українська література 10 клас Коваленко, Бернадська (рівень стандарту)
Я — справжній читач, або Перевіряємо себе. Шляхами реалістичної української прози
1. Чому І. Франко назвав І. Нечуя-Левицького «колосальним всеобіймаючим оком України»?
2. Які аспекти проблеми батьків і дітей, порушені І. Нечуєм-Левицьким у повісті «Кайдашева сім’я», на вашу думку, актуальні й нині?
3. Як І. Нечуй-Левицький ставиться до ментальних рис характеру українця? Чи все він схвалює (за повістю «Кайдашева сім’я»)?
4. Поясніть, як через зовнішню комічність ситуацій розкривається їх справжній драматичний зміст. Наведіть 1-2 приклади (за повістю «Кайдашева сім’я»).
5. Як виникла творча співдружність братів Рудченків — Панаса Мирного та Івана Білика?
6. Назвіть засоби творення образу Чіпки.
7. Як ви оцінюєте життєві орієнтири Чіпки?
8. Яким чином середовище вплинуло на формування характеру Чіпки? Чи міг він обрати інший шлях боротьби за справедливість?
9. «Намалюйте» психологічний портрет Чіпки.
10. Які риси характеру Чіпки є типовими, а які — індивідуальними?
11. Чому роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» визначається як соціально-психологічний?
12. Яка відмінність між романом і повістю як жанрами?
13. Поясніть назву роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
14. У чому виявилося новаторство Панаса Мирного в українській прозі?
Коментарі (0)