Я — читач, або Перевіряємо себе. Фольклор — доісторія літератури: усна народна творчість
- 25-12-2022, 14:50
- 222
9 Клас , Українська література 9 клас Коваленко, Бернадська 2017
Я — читач, або Перевіряємо себе
Поверніться до завдань, визначених у навчальному маршруті розділу. Підбийте підсумки своєї роботи та визначте, як ви досягали засвоєння матеріалу.
Усно дайте відповіді на запитання.
- 1. Чи задоволені ви результатом своєї навчальної діяльності? Що сприяло вашому успіху?
- 2. Чого із запланованого не вдалося досягнути? Які, на вашу думку, причини невдач і як ви плануєте надолужувати прогалини в навчанні?
- 3. У чому ви змінились як читач, опрацювавши розділ?
Дайте відповіді на запитання й виконайте завдання.
- 1. Яка роль фольклору в житті українського народу?
- 2. Яке значення фольклору для розвитку художньої літератури? Розкажіть про вплив фольклору на розвиток сучасної молодіжної музичної культури України.
- 3. Назвіть жанри усної народної творчості. Наведіть приклади.
- 4. Назвіть особливості творення фольклору.
- 5. Які пісні називають родинно-побутовими? На які види вони поділяються?
- 6. Які мотиви родинно-побутових пісень?
- 7. Назвіть мотиви народних пісень «Місяць на небі, зіроньки сяють...», «Цвіте терен, цвіте терен...», «Сонце низенько, вечір близенько...», «Ой під вишнею, під черешнею...».
- 8. Які художні особливості родинно-побутових пісень? Наведіть приклади.
- 9. Який твір називають баладою? На які види вони поділяються?
- 10. Назвіть художні особливості балад.
- 11. Якій темі присвячено балади «Ой летіла стріла...» і «Ой на горі вогонь горить...»? Яка їх ідея?
- 12. Як поєднується в баладах реалістичне й фантастичне? Наведіть приклади.
Даний матеріал відноситься до підручника "Українська література 9 клас Коваленко, Бернадська 2017", створено завдяки МІНІСТЕРСТУ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (МОН)
Коментарі (0)