Практичне заняття. Срібна Земля. Третя спроба утвердити незалежність України у ХХ столітті
- 30-06-2022, 14:16
- 1 004
10 Клас , Історія України 10 клас Пометун, Гупан (рівень стандарту, нова програма)
§ 29. ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ. СРІБНА ЗЕМЛЯ. ТРЕТЯ СПРОБА УТВЕРДИТИ НЕЗАЛЕЖНІСТЬ УКРАЇНИ У XX столітті*
Перед вами — кадри з фільму «Срібна Земля. Хроніка Карпатської України 1919-1939», знятого кіностудією імені О. Довженка у 2012 р. Уявіть себе на місці його сценаристів. Об’єднавшись у малі групи, створіть короткі сценарії для окремих новел цього твору кіномистецтва.
Група 1
Ви працюватимете над умовами, за яких було проголошено автономію Карпатської України. Вам потрібно відібрати й переказати (процитувати), прокоментувати джерела, подані в ЕД, так, щоб вони склали цілісну розповідь, продумати відеоряд, який подасте на екрані на тлі голосу диктора. Придумайте також назву свого 2-3-хвилинного фрагмента фільму. Представте результати вашої роботи класові.
* Документи, ілюстрації та інші матеріали для проведення цього практичного заняття ви можете знайти в електронному додатку до підручника (ЕД) на сайті УОВЦ «Оріон» у рубриці «Методична підтримка».
Група 2
Ви працюватимете над подіями, пов'язаними з відторгненням частини Карпатської України Угорщиною й виборами її уряду в жовтні-листопаді 1938 р. Вам потрібно дібрати й переказати (процитувати), прокоментувати джерела, подані в ЕД, так, щоб вони склали цілісну розповідь, продумати відеоряд, який подасте на екрані на тлі голосу диктора. Придумайте також назву свого 2-3-хвилинного фрагмента фільму. Представте результати вашої роботи класові.
Група 3
Агітаційний плакат «Карпатської Січі»
Ви працюватимете над подіями, пов'язаними зі створенням Карпатської Січі. Вам потрібно дібрати й переказати (процитувати), прокоментувати джерела, подані в ЕД, так, щоб вони склали цілісну розповідь, продумати відеоряд, який подасте на екрані на тлі голосу диктора. Придумайте також назву свого 2-3-хвилинного фрагмента фільму, Представте результати вашої роботи класові.
Група 4
Ви працюватимете над подіями, пов'язаними з проголошенням незалежності Карпатської України. Вам потрібно дібрати й переказати (процитувати), прокоментувати джерела, подані в ЕД, так, щоб вони склали цілісну розповідь, продумати відеоряд, який подасте на екрані на тлі голосу диктора. Придумайте також назву свого 2-3-хвилинного фрагмента фільму. Представте результати вашої роботи класові.
Група 5
Ви працюватимете над трагічними подіями, пов'язаними із загибеллю Карпатської України. Вам потрібно дібрати й переказати (процитувати), прокоментувати джерела, подані в ЕД, так, щоб вони склали цілісну розповідь, продумати відеоряд, який подасте на екрані на тлі голосу диктора. Придумайте також назву свого 2-3-хвилинного фрагмента фільму.
Група 6
Ви працюватимете над заключним фрагментом фільму щодо значення Карпатської України для сучасників тих подій і нащадків. Вам потрібно дібрати й переказати (процитувати), прокоментувати джерела, подані в ЕД, так, щоб вони склали цілісну розповідь, продумати відеоряд, який подасте на екрані на тлі голосу диктора. Придумайте також назву свого 2-3-хвилинного фрагмента фільму.
ПЕРЕВІРТЕ СЕВЕ
1. Обговоріть у загальному колі:
• Про що нове ви дізнались, чого навчилися на уроці?
• Що вам сподобалось?
• Що б ви зробили по-іншому?
2. У позаурочний час передивіться фільм «Срібна Україна» та порівняйте його з результатами вашої праці на уроці.
Коментарі (0)