Практичне заняття № 7. Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в період гібридних війн
- 3-05-2022, 00:21
- 660
11 Клас , Історія України 11 клас Сорочинська, Гісем (рівень стандарту)
Практичне заняття № 7
Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в період гібридних війн
Мета: розкрити складові гібридної війни Росії проти України; показати особливості міжнародного становище України; визначити основні внутрішні загрози в умовах гібридної війни.
Завдання для підготовки до практичного заняття
- 1. Підготувати: 1) презентацію «Гібридна війна Росії проти України». 2) факти та аргументи для панельної дискусії щодо внутрішніх і зовнішніх загроз під час гібридної війни. 3) повторити параграфи розділу № 6.
Хід заняття
1. Перегляд та обговорення декількох кращих презентацій.
2. Проведення дискусії: «Внутрішні та зовнішні загрози для України під час гібридної війни з Росією».
Питання для панельної дискусії:
- а) Під час гібридної війни які загрози небезпечніші — внутрішні чи зовнішнє збройне вторгнення?
- б) Які першочергові завдання влади під час гібридної війни?
- в) Наскільки дієвою зброєю у війні є пропаганда? Які межі її дії?
- г) Якими є слабкі сторони Росії у гібридній війні проти України?
- ґ) Наскільки дієвою є міжнародна підтримка України у протистоянні з Росією?
3. Сформулюйте висновки відповідно до мети заняття.
Наш край наприкінці XX — на початку XXI ст.
1. Політичне життя.
Це питання доцільно опрацювати, застосувавши розповідь учителя за таким планом.
- 1. Зміна системи влади після проголошення незалежності.
- 2. Розклад політичних сил.
- 3. Участь населення краю у виборах і референдумах.
- 4. Сучасне політичне становище.
2. Економічне життя.
Самостійна робота
Опираючись на статистичний матеріал, охарактеризуйте негативні й позитивні тенденції у розвитку економіки краю. Визначте перспективи розвитку, способи подолання проблем.
3. Етносоціальні процеси. Рівень життя населення.
Завдання
Використовуючи результати соціологічного опитування і статистичні дані, зробіть відповідні висновки щодо етносоціальних процесів у краї та рівня життя населення.
Коментарі (0)