Войти
Закрыть

Узагальнення і контроль за розділом ІІІ. Історична наука й історична пам’ять

5 Клас , Вступ до історії та громадянської освіти 5 клас Сорочинська 2022

 

Узагальнення і контроль за розділом ІІІ. Історична наука й історична пам’ять

1. Яких видатних українських істориків чи історикинь ви можете назвати?

2. Дайте визначення поняттям «історіографія», «історична пам’ять», «історична пам’ятка».

3. Обговоріть у парах, як пов’язані між собою історичні пам’ятки та історична пам’ять.

4. Які історичні пам’ятки вам відомі?

5. Висловіть припущення, чому люди встановлюють пам’ятники. Які ролі вони виконують для людей, для місць, де встановлені?

6. Обговоріть у малих групах, в який спосіб такі установи, як архіви, музеї, бібліотеки, історико-архітектурні заповідники, сприяють формуванню історичної пам’яті.

7. Наведіть приклади творів мистецтва (образотворчого, літератури, музики), які були натхненні або присвячені історичним подіям. Чи можна вважати таке мистецтво формою історичної пам’яті?

8. Уявіть, що одного дня зникли всі музеї і архіви. Які наслідки це мало б для людства?

9. Дидактична гра «Ярмарок головоломок». Учитель / учителька дає учням та ученицям завдання скласти за матеріалами розділу головоломки, кросворди, чайнворди тощо. Можна проводити такі заняття у парах, після завершення роботи над головоломкою учні та учениці обмінюються своїми завданнями і розв’язують їх.

10. Дидактична гра «Живий ланцюжок». Учитель/учителька пропонує учнівству по черзі називати те нове, чому вони навчилися та що дізналися завдяки роботі над цим розділом.

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 
Даний матеріал відноситься до підручника "Вступ до історії та громадянської освіти 5 клас Сорочинська 2022", створено завдяки МІНІСТЕРСТУ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (МОН)

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація