Урок узагальнення
- 19-11-2022, 21:53
- 357
5 Клас , Вступ до історії 5 клас Щупак, Піскарьова 2018
§ 5 Урок узагальнення
1. ГРА «ЗАГАДКОВЕ ПОСЛАННЯ»
Дайте відповіді на запитання та знайдіть у «загадковому посланні» малюнки, в яких «зашифровані» ці відповіді. Складіть речення, яке пояснюватиме значення відгаданих слів.
Запитання:
1. Яка культурна епоха зародилася в Стародавній Греції?
2. Як зветься наука-помічниця історії з годинником?
3. Що може бути минулим, сучасним і майбутнім?
4. Де люди записують порядок днів, тижнів, місяців?
5. Який великий проміжок часу називають «нашим»?
6. Який проміжок часу вже 21-й від початку ери?
7. Як називають найдавніші оповіді про історію?
8. Як називають науку, що вивчає минуле людства?
2. ІСТОРИЧНИЙ ДИКТАНТ «ЙОГО ВЕЛИЧНІСТЬ ЧАС»
1. Як називається наука, що вивчає способи обчислення часу?
2. Який час називають нашою ерою?
3. Як називають точний календарний час будь-якої події?
4. Як історики називають 100 років, 1000 років?
5. Як історики називають 10 століть?
6. Від якої події починається відлік нашої ери?
7. Що означає вислів «до нашої ери»?
3. ВПРАВА «ПОРТРЕТНА ГАЛЕРЕЯ ІЗ СЕКРЕТОМ»
Уявіть себе працівником історичного музею — вам потрібно підготувати виставку портретів видатних діячів історії України. Але постачальники все переплутали. Упорядкуйте портрети та розташуйте їх у хронологічній послідовності. Визначте історичну епоху, століття й роки, коли жив (живе) діяч.
Данило Галицький
Джамала
Тарас Шевченко
Богдан Хмельницький
4. ХРОНОЛОГІЧНА ТАБЛИЦЯ
За малюнком на с. 25 укладіть у своєму зошиті хронологічну таблицю подій історії України
5. ГРА «ІСТОРИЧНІ ХМАРКИ»
У нас виникла проблема: вітер історії переплутав слова. Їх потрібно впорядкувати. Складіть із слів хмаринок крилаті вислови та спробуйте пояснити їхні значення.
Коментарі (0)