Узагальнення та практика до розділу 3. Мандрівки у минуле України
- 28-11-2022, 16:44
- 515
5 Клас , Досліджуємо історію і суспільство 5 клас Пометун, Малієнко 2022
Узагальнення та практика до розділу 3. Мандрівки у минуле України
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЄКТ «ЧИ ДОБРЕ ЗНАЄМО ІСТОРІЮ СВОГО КРАЮ, СВОЄЇ ШКОЛИ»
Об’єднайтесь у групи по 3-6 осіб (залежно від кількості учнів і учениць у класі).
Завдання — дослідіть історію вашого села/селища/міста (району, якщо ви мешкаєте у великому місті).
Виберіть тему із запропонованих нижче або сформулюйте власну, виходячи із загальної теми, і виконайте проект, пам’ятаючи про 5 «П».
1. Дослідіть назви вулиць свого села/селища/міста/району (не менше 10): як називаються, що означає чи від чого походить назва, коли вулицю так названо і чому. Якщо ви не знайдете достовірних джерел, висуньте власні припущення щодо назви. Підготуйте презентацію результатів дослідження, додавши власні світлини вулиць. Зафіксуйте та повідомте, якими достовірними джерелами ви користувались.
2. Дізнайтесь більше про історію свого села/селища/міста (району в місті): коли виник(ло/побудовано); якими були перші жителі, скільки людей мешкало у різні роки, скільки зараз, хто ці мешканці; які об’єкти міської/сільської інфраструктури (магазини, поштові відділення, підприємства тощо) і де розташовані; які події історії України (які ви вивчали) вплинули на історію вашого краю і як саме. Не забувайте добирати світлини і посилання на достовірні джерела.
3. Якщо у селі/селищі/місті (районі в місті) є пам’ятники (пам’ятні дошки), дослідіть, пам’ять про кого вшановано, яка історія цієї людини/людей; коли і ким зведений пам’ятник. Сфотографуйте його для презентації. Якщо у вас є музей, відвідайте його і зробіть фото/відео віртуальної екскурсії.
4. Дізнайтесь більше про історію вашої школи: коли побудована, які і скільки приміщень має; скільки учнів навчалося і навчається зараз; хто з вчителів і скільки років працює; що змінилося у школі за останні 5-10 років; чим ваша школа відрізняється від інших тощо. Зробіть світлини різних приміщень школи і запропонуйте зміни, якщо вони, на вашу думку, необхідні.
5. Дізнайтесь, чи існують мистецькі/літературні твори, присвячені вашому краю: про що вони; коли з’явилися; хто автори і чому вони писали саме про вашу місцевість. Підготуйте уривки з цих творів і копії/світлини пам’яток для презентації.
6. Дізнайтесь, чи є у вашому селі/селищі/місті (районі в місті) відомі в Україні люди й підготуйте біографічні довідки/розповіді про кожного/кожну з них (не менше 2 осіб). Не забувайте супроводжувати ваші розповіді фото- і відеоматеріалами.
Визначте, хто із вашої групи доповідатиме і що він/вона говоритиме під час презентації (складіть коротку усну доповідь).
Будьте готові допомогти доповідачеві або доповнювати його/її.
Під час презентації проекту іншими групами, ставте їм запитання, щоб допомогти представити результати їхньої роботи якнайкраще.
Коментарі (0)