Орієнтовний перелік термінів і понять: усні джерела, речові джерела, археологія, писемні джерела, аудіовізуальні джерела, історичні джерела, артефакт, літопис, експонат, експозиція, музей, архів, міф, легенда, пам’ятка, пам’ятник, монумент, меморіал, аналіз інформації, достовірність, факт, судження, систематизація. 2. Робота в малих групах. Дидактична гра «Три зупинки». Формуються три зупинки під назвами: «Інформація», «Археологія», «Пам’ятки і пам’ятники». На кожній зупинці покажіть свої знання на визначену тему, відповівши на запитання у формі бліцопитування. 3. Існує висловлювання, що як із природного джерела починається річка, так з історичного джерела починається історія. Висловіть судження, як ви розумієте це твердження. Чи згодні ви з ним? Наведіть факти, які його підтверджують або спростовують. 4. Історичні джерела називають німими свідками минулого. Розкажіть (в усній або письмовій формі), як зробити так, щоб вони «заговорили». 5. За допомогою рекомендованих пошукових систем доберіть інформацію про певну подію (визначає вчитель/вчителька). Назвіть терміни, значення яких ви не знали, і поясніть, як воно було з’ясоване. Як ви аналізували та впорядковували інформацію про подію за інформаційними джерелами?...
|