Войти
Закрыть

Узагальнюємо вивчене в розділі «Музика поетичного слова»

5 Клас , Українська література 5 клас Авраменко 2022

 

Узагальнюємо вивчене в розділі «Музика поетичного слова»

1. Розгадайте «ключ», за допомогою якого можна прочитати в поданому ланцюжку зашифровані слова алегорія, пейзаж, персоніфікація. Що означають ці поняття?

2. Користуючись підручником, визначте, хто є автором кожного вказаного вірша (один автор є зайвим).

  • 1 «Гаї шумлять...»
  • 2 «Дощ»
  • 3 «Садок вишневий коло хати...»
  • 4 «Сама собою річка ця тече...»
  • А Тарас Шевченко
  • Б Павло Тичина
  • В Максим Рильський
  • Г Євген Гуцало
  • Д Микола Вінграновський

3. Персоніфікація є в уривку

  • А «Журавлі високі пролітають...»
  • Б «Хрущі над вишнями гудуть...»
  • В «Не бував ти у наших краях!»
  • Г «Тіні сплять і сонна яворина...»

4. Який із віршів, опрацьованих у цьому розділі, ви порадили б прочитати своїм знайомим? Чому?

5. Які поетичні образи є у вірші Т. Шевченка «Садок вишневий коло хати...»? Які почуття викликає ця поезія?

6. Доведіть, що вірш Т. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе...» є зразком пейзажної лірики.

7. Схарактеризуйте настрій ліричного героя у вірші П. Тичини «Не бував ти у наших краях!».

8. Порівняйте поетичні картини, які постають у вашій уяві, коли ви читаєте вірші Є. Гуцала «Зірка» та М. Рильського «Дощ».

9. Чи можна стверджувати, що вірш «Сама собою річка ця тече...» - це спогади ліричного героя про рідний дім? Із чого це видно?

10. Виберіть один із вивчених у розділі віршів та випишіть із нього парами слова, що римуються, підкресліть рими.

11. Вірші якого поета вам сподобалися найбільше? Чим саме?

12. Самооцінювання. Продовжте вислови:

• Поетичні твори, уміщені в цьому розділі, допомогли мені зрозуміти, що ...

• Опрацювавши розділ, я відчув/відчула ...

• Найцікавішим у цьому розділі для мене було ...

• Свої знання з тем цього розділу я оцінив би/оцінила б на ...

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 
Даний матеріал відноситься до підручника "Українська література 5 клас Авраменко 2022", створено завдяки МІНІСТЕРСТУ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (МОН)

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація