Войти
Закрыть

Я — читач/читачка, або перевіряємо себе. У пошуках національного самоусвідомлення: нова українська література

9 Клас , Українська література 9 клас Коваленко, Бернадська (повторне видання) 2022

 

Я — читач/читачка, або перевіряємо себе. У пошуках національного самоусвідомлення: нова українська література

Повернімося до завдань, визначених у навчальному маршруті розділу. Підбийте підсумки своєї роботи та визначте, як ви досягали засвоєння матеріалу.

Дайте відповіді на запитання і зробіть для себе висновки.

1. Чи задоволені ви результатом своєї навчальної діяльності? Що сприяло вашому успіху?

2. Що саме із запланованого не вдалося досягнути? У чому ви вбачаєте причини своїх невдач і як плануєте надолужувати прогалини в навчанні?

3. У чому ви змінились як читач/читачка, опрацювавши розділ?

Дайте відповіді на запитання за змістом розділу.

1. Запишіть кілька тез, які відображають особливості становлення нової української літератури.

2. Назвіть найвизначніших українських письменників першої половини XIX ст. та їхні твори.

3. Поясніть, чому І. Котляревського називають зачинателем нової української літератури.

4. Поясніть, у чому полягає актуальність поеми І. Котляревського «Енеїда».

5. У чому полягає заслуга І. Котляревського в розвитку української драматургії?

6. Чому Г. Квітку-Основ’яненка називають «батьком української прози»?

7. На прикладі повісті Г. Квітки-Основ’яненка «Маруся» розкрийте засоби сентименталізму.

8. Назвіть ідейно-художні особливості романтизму. Назвіть 3-4 українських поетів-романтиків.

9. Як ви розумієте життєвий подвиг Т. Шевченка?

10. Схарактеризуйте основні мотиви ранньої творчості Т. Шевченка.

11. Що об’єднує поеми Т. Шевченка «Сон» («У всякого своя доля...»), «Кавказ», послання «І мертвим, і живим...»?

12. Яких змін зазнав образ матері в поемах Т. Шевченка «Катерина», «Наймичка», «Марія»?

13. Які ліричні медитації Т. Шевченка ви вивчили? Чим вони вас вразили? І чи вразили?

14. У чому полягає світова велич Т. Шевченка?

15. Проаналізуйте співвідношення історичної й художньої правди в романі П. Куліша «Чорна рада».

16. Як Марко Вовчок змалювала антилюдяну сутність кріпосництва в повісті «Інститутка»?

17. Підготуйте статтю до Вікіпедії, присвячену новій українській літературі.

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду