Войти
Закрыть

Всесвітня історія 6 клас Дудар, Гук 2019

6 Клас

 

Вступ

Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури

§ 1. Теорії походження людини. Яку інформацію нам надають археологи

§ 2. Поява первісних людей. Як жили наші найдавніші предки

§ 3. Основні стоянки і пам’ятки первісних людей на території сучасної України. Яким було життя у найдавніші часи

§ 4. Трипільська археологічна культура. Чи все відомо про трипільців?

Узагальнення і тематичний контроль. Первісні спільноти. Археологічні культури

Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки

§ 5. Цивілізація долини Нілу

§ 6. Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті

§ 7. Міфологія, писемність і мистецтво. Будівництво пірамід

§ 8. Цивілізації Дворіччя. Природно-географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону. Повсякдення і господарське життя

§ 9. Організація суспільства та влади у містах-державах і царствах Дворіччя. Закони Хаммурапі

§ 10. Міфологія, писемність і мистецтво. Епос про Гільгамеша

§ 11. Фінікія. Фінікійська колонізація. Карфаген

§ 12. Ізраїльсько-Юдейське царство. Природно-географічні умови розвитку. Повсякдення й господарське життя

§ 13. Алфавіт. Єрусалим. Біблія як історичне джерело

§ 14. Давня Індія

§ 15. Давній Китай

Узагальнення і тематичний контроль. Стародавні цивілізації Азії та Африки

Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди

§ 16. Умови розвитку античних цивілізацій

§ 17. Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера. Афіни і Спарта

§ 18. Перська держава. Персько-грецькі війни

§ 19. Велика грецька колонізація. Античні грецькі поліси на території України (у Північному Причорномор’ї)

§ 20. Кімерійці та скіфи на території України

§ 21. Утвердження демократії та занепад Афін

§ 22. Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції

§ 23. Грецька релігія та міфологія. Античні Олімпійські ігри

§ 24. Театр, скульптура, архітектура Давньої Греції

§ 25. Підкорення Греції Філіппом II

§ 26. Александр Македонський

§ 27. Елліністичні держави. Культура елліністичної доби

§ 28. Сармати на території України

§ 29. Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рим

§ 30. Римська республіка у V-I ст. до н. е. Соціальний устрій та організація влади

§ 31. Військова експансія Риму

§ 32. Диктатура Цезаря

§ 33. Римська імперія. Октавіан Август

§ 34. Давньоримська культура

§ 35. Римська імперія за нащадків Октавіана Августа

§ 36. Кризові явища в Римській імперії

§ 37. Виникнення християнства

§ 38. Розпад Римської імперії. Велике переселення народів

§ 39. Давні слов’яни

§ 40. Велике розселення слов’ян

§ 41. Склавини й анти на теренах України. Походження українського народу

Узагальнення і тематичний контроль. Антична цивілізація та її сусіди

Розділ 4. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства

§ 42. Причини зникнення давніх цивілізацій. Їх внесок в історію людства

§ 43. Значення давньої історії України як складової світової історії

Узагальнення і тематичний контроль. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства

 

Завантажити підручник з Всесвітньої історії 6 клас Дудар, Гук 2019
 
 6_istoriya_dudar_osvita_2019.pdf [5.98 Mb] (cкачиваний: 26)
 

Дорогі шестикласники і шестикласниці!

Цей підручник допоможе вам у захопливій формі вивчати історію давнього світу. Ви дізнаєтеся багато нового про розвиток людства протягом найтривалішого періоду. У прадавні часи сформувалися основи сучасної цивілізації, людство перейшло від первісності до надважливих наукових відкриттів. І хоча відтоді минуло кілька тисяч років, ми продовжуємо користуватися надбаннями тогочасної математики, фізики, філософії, історії та культури. То був період таємниць, величезна кількість із яких не розкрита вченими й дотепер. Тож ми з вами станемо дослідниками цього захопливого часу.

За допомогою підручника ви вивчатимете розвиток світового суспільства інтегровано, охоплюючи історію давніх цивілізацій Азії, Африки та Європи, зокрема тих, що побутували на землях сучасної України. Синхронізувавши матеріал, ви зможете зрозуміти особливості життя людини на українських землях у часи, приміром, єгипетської або римської цивілізації. А ваші власні дослідження дозволять вивчити зв’язок історичної спадщини України і світу загалом.

Робота з підручником передбачає застосування у навчанні дослідницьких методів, за допомогою яких професійні історики відтворюють події минулого. Для цього ви маєте уважно ознайомлюватися із завданнями, обдумувати їх, аналізувати, обговорювати свої висновки з однокласниками та вчителем. Римський філософ Марк Аврелій вважав, що «ми всі створені для взаємодії, як ноги, руки, очі». Тому для успішного засвоєння матеріалу вам необхідне вміння слухати, щоб порозумітися одне з одним.


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація