Всесвітня історія 9 клас Полянський
- 21-03-2022, 14:13
- 757
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/697-vstup-9-klas-polyanskiy.html">>Вступ
Розділ I. Європа в час французької революції та наполеонівських воєн
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/698-francuzka-revolyucya-napriknc-xviii-st.html">>§ 1. Французька революція наприкінці XVIII ст.
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/699-francya-v-1794-1815-rr-vdenskiy-kongres-svyaschenniy-soyuz.html">>§ 2. Франція в 1794-1815 рр. Віденський конгрес і Священний союз
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/700-materal-do-praktichnogo-zanyattya-1-utverdzhennya-principv-gromadyanskoyi-rvnopravnost-vd-deklaracyi-prav-lyudini-gromadyanina-do-civlnogo-kodeksu-napoleona.html">>Матеріал до практичного заняття 1. Утвердження принципів громадянської рівноправності: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона
Розділ II. Європа й Америка в добу революцій та національного об’єднання (1815–1870)
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/701-ndustralna-revolyucya.html">>§ 3. Індустріальна революція
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/702-materal-do-praktichnogo-zanyattya-2-nasldki-ndustralnoyi-revolyucyi.html">>Матеріал до практичного заняття 2. Наслідки індустріальної революції
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/703-velika-britanya.html">>§ 4. Велика Британія
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/704-francya-v-perod-restavracyi-burbonv-lipnevoyi-monarhyi.html">>§ 5. Франція в період Реставрації Бурбонів і Липневої монархії
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/705-vesna-narodv.html">>§ 6. «Весна народів»
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/706-obyednannya-nmechchini.html">>§ 7. Об’єднання Німеччини
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/707-obyednannya-talyi.html">>§ 8. Об’єднання Італії
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/708-rosyska-mperya-v-pershy-polovin-xix-st.html">>§ 9. Російська імперія в першій половині XIX ст.
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/709-spoluchen-shtati-ameriki.html">>§ 10. Сполучені Штати Америки
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/710-utvorennya-nezalezhnih-derzhav-u-latinsky-americ.html">>§ 11. Утворення незалежних держав у Латинській Америці
Розділ III. Модернізація країн Європи й Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. «Пробудження Азії»
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/711-osnovn-tendencyi-socalno-ekonomchnogo-ta-poltichnogo-rozvitku-svtu-v-ostanny-tretin-xix-na-pochatku-xx-st.html">>§ 12. Основні тенденції соціально-економічного та політичного розвитку світу в останній третині XIX — на початку XX ст.
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/712-materal-do-praktichnogo-zanyattya-3-evolyucya-yevropeyskogo-socalstichnogo-ruhu-vd-radikalnih-do-pomrkovanih-form-legalnoyi-parlamentskoyi-dyalnost.html">>Матеріал до практичного заняття 3. Еволюція європейського соціалістичного руху: від радикальних до поміркованих форм і легальної парламентської діяльності
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/713-francya.html">>§ 13. Франція
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/714-nmechchina-napriknc-xix-na-pochatku-xx-st.html">>§ 14. Німеччина наприкінці XIX - на початку XX ст.
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/715-velika-britanya-u-vktoransku-dobu.html">>§ 15. Велика Британія у вікторіанську добу
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/716-ssha-v-drugy-polovin-xix-na-pochatku-xx-st.html">>§ 16. США в другій половині XIX — на початку XX ст.
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/717-rosyska-mperya-v-drugy-polovin-xix-na-pochatku-xx-st.html">>§ 17. Російська імперія в другій половині XIX — на початку XX ст.
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/718-avstro-ugorschina-v-drugy-polovin-xix-na-pochatku-xx-st.html">>§ 18. Австро-Угорщина в другій половині XIX — на початку XX ст.
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/719-yaponya-v-drugy-polovin-xix-na-pochatku-xx-st.html">>§ 19. Японія в другій половині XIX — на початку XX ст.
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/720-kitay-u-drugy-polovin-xix-na-pochatku-xx-st.html">>§ 20. Китай у другій половині XIX — на початку XX ст.
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/721-sprobi-modernzacyi-osmanskoyi-mperyi-napriknc-xix-na-pochatku-xx-st.html">>§ 21. Спроби модернізації Османської імперії наприкінці XIX — на початку XX ст.
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/722-materal-do-praktichnogo-zanyattya-4-britanske-volodaryuvannya-v-ndyi-narodi-afriki-pd-vladoyu-yevropeyskih-kolonzatorv.html">>Матеріал до практичного заняття 4. Британське володарювання в Індії. Народи Африки під владою європейських колонізаторів
Розділ IV. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ — початок ХХ ст.)
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/723-mzhnarodn-vdnosini-napriknc-xix-na-pochatku-xx-st.html">>§ 22. Міжнародні відносини наприкінці XIX — на початку XX ст.
Розділ V. Розвиток культури й повсякденне життя наприкінці XVIII — на початку ХХ ст.
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/724-osvta-nauka-tehnchniy-progres-kultura-v-perod-dovgogo-xix-st.html">>§ 23. Освіта, наука, технічний прогрес і культура в період «довгого» XIX ст.
<a href="https://vchys.com.ua/worldhistory/9-klas/725-materal-do-praktichnogo-zanyattya-5-zarodzhennya-masovoyi-kulturi.html">>Матеріал до практичного заняття 5. Зародження масової культури
Узагальнення до курсу «Основні ідеї, здобутки й виклики "довгого” XIX ст.»
ЯК ПРАЦЮВАТИ З ПІДРУЧНИКОМ
Перед Вами — підручник із всесвітньої історії, створений відповідно до нової програми (2017 р.) на засадах компетентнісного підходу, який використовують у багатьох країнах світу.
У сучасному динамічному й комп’ютеризованому світі вже недостатньо засвоїти тільки певний обсяг знань. Завдання школи — допомогти Вам підготуватися до майбутнього дорослого життя, набути потрібних умінь і навичок, вибрати майбутню професію, знайти місце в суспільстві.
Компетентність у будь-якій справі означає поєднання знань, умінь і практичних навичок, а також морально-етичних цінностей і громадянських якостей. Компетентнісний підхід полегшить Вам на нинішньому етапі навчальну, а в майбутньому й професійну діяльність. Компетентність включає обізнаність, комунікацію, самовираження, ініціативність і практичність, роботу з цифровими носіями, соціальні й громадські навички, а також уміння вчитися. Завдяки компетентнісному підходу Ви ввійдете в доросле життя з міцним запасом знань, зможете застосувати на практиці свої вміння, з’ясуєте, які завдання здатні виконувати.
Отже, оволодівши компетентнісним підходом, Ви зможете зробити усвідомлений життєвий вибір.
Підручник складається зі вступу та п’яти розділів, які поділені на параграфи. Кожен розділ починається з блоку інформації про те, яких навичок Ви набудете, опрацювавши навчальний матеріал. Наприкінці кожного розділу подано «Узагальнення», у якому стисло викладено основні тези вивченого матеріалу.
Важливе місце в підручнику належить поняттям — історичним термінам і визначенням, які Вам, можливо, трапляються вперше, обов’язковість знання, розуміння й застосування яких передбачено навчальною програмою й вимогами до зовнішнього незалежного оцінювання. Для зручності опрацювання змісту того чи того параграфа пояснення понять подано не наприкінці підручника, а безпосередньо в тексті як словник.
Рубрика «Погляд сучасника (дослідника)» — це висловлювання істориків, відомих політиків, військових діячів, митців та ін. У багатьох випадках наведено суперечливі, а часто й протилежні погляди на ті самі явища, події чи історичних осіб. До висловлювань подано запитання й завдання.
На проблемні, або «відкриті», запитання та ситуації зазвичай немає однозначних «чорно-білих» відповідей. Це не повинно Вас насторожувати. Навпаки, Ви можете розмірковувати, аналізувати, шукати нестандартних рішень для нетипових ситуацій. У житті кожного з нас нерідко виникає проблема пошуку оптимального рішення. У ситуації, коли можливі різні оцінки й трактування подій минулого, Ви робитимете власні висновки й матимете нагоду перевірити свої навички критичного оцінювання історичних джерел.
Ви також навчитеся переконливо захищати власну точку зору в процесі обговорення на уроці чи в позаурочний час.
Зрештою, формування цих компетентностей (готовність застосовувати свої знання, навички й уміння на практиці) якраз і є однією з основних цілей вивчення історії.
У підручнику є чимало історичних карт, які допоможуть географічно уявити описувані події, а також краще засвоїти історичні факти.
Наведені таблиці, схеми, графіки й діаграми містять статистичний матеріал, який не обов’язковий для запам’ятовування. Він допоможе Вам виробити навички аналізування різноманітних даних, дійти на їх основі висновків і зробити узагальнення. Також ці матеріали можуть стати джерелом додаткових аргументів на підтвердження або спростування певних оцінок чи поглядів.
Фотографії, малюнки, зокрема й карикатури, є самостійним джерелом історичної інформації, що ілюструють і доповнюють авторський текст. До них також подано запитання й завдання проблемно-пошукового характеру.
У підручнику розкрито місце й роль відомих історичних постатей, а також пересічної людини у вирі історичних подій. Найважливіші факти, події, дати й імена позначено в тексті іншим шрифтом.
Кожен параграф завершується рубрикою «Основні події».
Запитання та завдання наприкінці параграфа — різні за рівнем складності: від простих (на знання хронології, застосування історичних понять, уміння відтворити історичні факти тощо) до складних, спрямованих на виявлення Вашого вміння аналізувати суперечливі факти, події та інформацію, працювати з історичними джерелами.
Також у підручнику вміщено матеріали до практичних занять, у яких використано, зокрема, уривки з історичних джерел та ілюстративний матеріал. Поставлені запитання спонукатимуть Вас замислитися над тими чи іншими подіями, теоріями та явищами, порівняти їх, систематизувати й узагальнити.
Плідної Вам роботи й добрих результатів!
Автор
Коментарі (0)