Войти
Закрыть

Писемність, освіта та наукові знання у Давньому Китаї. Практичне заняття 5 (відповіді)

ГДЗ 6 Клас , ГДЗ Всесвітня історія 6 клас Бандровський, Власов 2014

 
§ 23. Писемність, освіта та наукові знання у Давньому Китаї.
Практичне заняття 5
Сторінка 118 Працюймо самостійно.
Завдання 1.
Об’єднайте подані слова в речення: У Давньому Китаї ієрогліфи, 7 тис., кількість рисок, 52.
Відповідь:
У Давньому Китаї для письма послуговувалися ієрогліфами Китайських ієрогліфів налічувалося близько 10 тисяч. їх писали вертикальними стовпчиками згори донизу (стовпчики розміщували справа наліво). Аби вважатися грамотним, китаєць мав вивчити щонайменше 7 тис. 
ієрогліфів. Запам’ятати написання ієрогліфа, а тим більше відтворити його на матеріалі для письма досить складно, адже кількість рисок в одному ієрогліфі в різних комбінаціях могла сягати 52.
Яке слово або словосполучення є зайвим у рядку: папір, глиняна табличка, шовкова стрічка, бамбукова дощечка, кістки тварин?
Відповідь:
Глиняна табличка.
Доповніть речення. Після запровадження імператором У Ді...
Відповідь:
Після запровадження імператором У Ді конкурсних іспитів. Дайте відповідь на запитання. Чому слушним є твердження, що в Давньому Китаї «воїн ніколи не був взірцем для наслідування - ним завжди був грамотій-чиновник».
Відповідь:
Тому що, в Давньому Китаї дуже цінувався розум та інтелектуальні здібності людини, яка могла допомагати керувати державою.
 
 
Завдання 2.
Роздивіться ілюстрації які стосуються винаходів та відкриттів давніх китайців у галузі природничо-математичних знань. Підготуйте стислі коментарі до ілюстрацій для інтернет-сторінки «Природничо-математичні науки в Давньому Китаї».
Відповідь:
На малюнку № 1 ми бачимо карту землі, яка говорить про гарну обізнаність давніх китайців в навігації. На малюнку № 2 зображено компас, який був потрібний в подорожах. На малюнку №3 - сейсмограф. Він допомагав вимірювати силу земних коливань. На № 4 зображено ткацьку установку на якій виробляли шовк. На малюнку № 5 зображено китайський папір та ієрогліфи. На малюнку № 6 ми бачимо дощечку яка покрита китайським лаком, який досить консервував деревину, тим самим подовжуючи користування нею. 
Дайте відповіді на запитання:
1. Про які події йдеться у фрагменті з твору Сими Цяня?
Відповідь:
У фрагменті твору Сими Цяня йдеться мова про спорудження саркофагу в глибині гори для імператора Шіхуанді.
2. Коли вони відбулися?
Відповідь:
Ці події відбувалися в час коли Цінь Шихуанді щойно вступив на престол, отже це 221 р. до н.е. - початок перебування на гіристолі.
3. Навіщо Сима Цянь розповідає про ці події? У чому цінність джерела?
Відповідь:
Сима Цянь розповідає про ці події тому що, Цінь Шіхуанді був найвеличнішим імператором давнього Китаю. Цінність джерела полягає в тому, що історик може уявити та дослідити яким була постать імператора, де саме була гора в якій був збудований саркофаг тощо.

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 
Даний матеріал відноситься до підручника "ГДЗ Всесвітня історія 6 клас Бандровський, Власов 2014", створено завдяки МІНІСТЕРСТУ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (МОН)

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація