ГДЗ Всесвітня історія 6 клас Бандровський, Власов 2014
- 20-01-2023, 22:50
- 551
Вступ: історія як наука та шкільний предмет
§ 1. Лічба часу в історії стародавнього світу. Практичне заняття 1
Розділ 1. Життя людей за первісних часів
§ 2-3. Початок історії. Виникнення людини та її розселення
§ 4. Зародження мистецтва та релігійних вірувань
§ 5. Заняття та спосіб життя первісних людей
§ 6. Суспільна організація та організація влади за первісних часів
§ 7. Трипільська культура на землях України
§ 8. Основні стоянки та пам'ятки первісних людей на території України. Практичне заняття 2
Розділ 2. Цивілізації Давнього Сходу
Давній Єгипет
§ 10. Міфи та релігія Давнього Єгипту. Практичне заняття 3
§ 12. Розквіт і занепад Єгипту
§ 13. Освіта, наукові знання, образотворче мистецтво та архітектура давніх єгиптян
Цивілізації Передньої та Центральної Азії. Кімерійсько–скіфський світ
§ 14. Найдавніші держави Дворіччя
§ 15. Фінікійські міста-держави. Ізраїльсько-Іудейське царство
§ 16. Великі імперії Західної Азії
§ 18. Історичні джерела про скіфів. Практичне заняття 4
Давні Індія та Китай
§ 20. Суспільне, релігійне та культурне життя Давньої Індії
§ 21. Піднебесна імперія та перші володарі Давнього Китаю
§ 22. Суспільне та культурне життя давніх китайців
§ 23. Писемність, освіта та наукові знання у Давньому Китаї. Практичне заняття 5
Розділ 3. Історія давньої Греції
Становлення античної грецької цивілізації
§ 24. Природа та населення Давньої Греції
§ 25. Давньогрецька міфологія та релігія. Практичне заняття 6
§ 26. Мінойська палацова цивілізація
§ 27. Ахейська палацова цивілізація
§ 28. Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера. Виникнення грецьких полісів
§ 29. Велика грецька колонізація
§ 30. Афінська та Спартанська держави
§ 31. Побут і виховання спартанців. Практичне заняття 7
Антична грецька цивілізація класичної доби
§ 32. Греко-перські війни (500–449 рр. до н. е.)
§ 33. Розквіт Афінської демократії
§ 34. Господарство та повсякденне життя в Давній Греції
§ 35. Освіта, наука, виховання та сімейне життя в Давній Греції
§ 36. Мистецтво Давньої Греції. Практичне заняття 8
§ 37. Підкорення Греції Македонією
Доба еллінізму
§ 38. Утворення імперії Александра Македонського
§ 39. Історичні джерела про Александра Македонського. Практичне заняття 9
§ 40. Елліністичні держави в 4-2 ст. до н. е. Культура еллінізму
Розділ 4. Історія давнього Риму
Давній Рим за царської та республіканської доби
§ 42. Природні умови Італії та виникнення міста Рим
§ 43. Римська республіка 5 – середини 3 ст. до н. е.
§ 44. Римська Республіка в 2 ст. до н. е.
§ 45. Релігія, сім'я, виховання та господарство давніх римлян
§ 46. Диктатура Гая Юлія Цезаря
Римська імперія
§ 48. Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа
§ 49. Римська імперія в 1-2 ст.
§ 50. Місто Рим та повсякденне життя його мешканців
§ 51. Римська імперія в 3-4 ст.
§ 53. Культура Давнього Риму. Практичне заняття 12
§ 54. Початок Великого переселення народів та падіння Західної Римської імперії
§ 55. Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов'ян. Практичне заняття 13
ВСТУП: ІСТОРІЯ ЯК НАУКА ТА ШКІЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ
Ви розгорнули підручник, за яким вивчатимете історію в шостому класі. Предмет «історія» не є новим у вашому шкільному розкладі. Торік ви довідалися, що історія - одна з найдавніших галузей знань. Це наука, що досліджує, яким було життя людства в минулому. Історики вивчають події від найдавніших часів до дня вчорашнього, прагнучи встановити, як і чому людське життя змінювалося.
На уроках у п’ятому класі ви дізналися про найважливіші події історії України, познайомилися з найвідомішими постатями, чиї діяння вплинули на перебіг історичних подій у нашій країні. Отримали уявлення й про те, як саме історики довідуються про минувшину.
Пригадайте, про які події історії України ви дізналися торік. Розкажіть про одну-дві події, що справили на вас найсильніше враження, за планом: 1. Що це за подія? 2. Коли й де вона відбулася? 3. Хто з історичних діячів є її учасником? 4. Яку роль відіграла ця подія в історії України?
Пригадайте імена історичних діячів, про яких ви довідалися минулого навчального року. Які події історії України пов’язані з ними?
У п’ятому класі ви також довідалися про визначні культурні пам’ятки України. Роздивіться подані нижче ілюстрації та підготуйте розповідь про одну із зображених пам’яток за планом: 1. Що це за пам’ятка? 2. Коли та ким її було створено? 3. Чим відома пам’ятка?
Що більше часу віддаляє подію від сьогодення, то менше відомостей про неї зберігає людська пам’ять. Щоб відтворити картини минулого, історики послуговуються історичними джерелами - так називають різноманітні пам’ятки, які є свідками минулих подій.
Роздивіться зображення джерел, які допомагають ученим дізнаватися про минуле людства. Визначте, до якого різновиду історичних джерел належать зображені пам'ятки.
Пам'ятки - джерела з історії стародавнього світу.
Події, про які дізнаються історики з джерел, відбуваються в різний час. Тож історія розгортається в часі. Час можна порівняти з річкою, яка ніколи не спиняється й не повертається у зворотний бік. Недаремно мудреці минулого казали: «Час і течія річки не чекають людину». Щоб орієнтуватися в розмаїтті подій минулого, історики для зручності поділяють історичний час на великі відтинки - періоди, або епохи.
Наведені в попередньому завданні пам’ятки висвітлюють факти, що відбулися від мільйона до кількох тисяч років тому. Ці факти досліджує історія стародавнього світу - галузь історії людства, або всесвітньої історії, яку ви будете опановувати цього року. У наступних класах ви вивчатимете історію середніх віків, нову та новітню історію.
Вивчаючи матеріал перших тем, ви дізнаєтесь, який шлях долали народи, аж поки досягли рівня, коли виникала держава.
Коментарі (0)