Запитання і завдання для самоконтролю навчальних досягнень. Природні умови і ресурси України
- 19-01-2022, 11:07
- 962
8 Клас , Географія 8 клас Бойко, Дітчук, Заставецька 2021 (повторне видання)
Запитання і завдання для самоконтролю навчальних досягнень. Природні умови і ресурси України
1. Укажіть, яка з одиниць фізико-географічного районування є азональною.
- А географічний пояс
- Б фізико-географічна країна
- В природна зона
- Г природна підзона
2. Назвіть ландшафти, що займають в Україні найбільшу площу.
- А степові
- Б лісостепові
- В мішанолісові
- Г широколистолісові
3. Зазначте, які ґрунти є найбільш поширеними у лісостеповій зоні України.
- А сірі лісові
- Б чорноземи
- В каштанові
- Г дерново-підзолисті
4. Укажіть, які ландшафти нині переважають у лісостеповій зоні.
- А лісові
- Б степові
- В природні
- Г антропогенні
5. Зазначте, як називається система постійного спостереження за станом навколишнього середовища, його окремих компонентів і ландшафтів.
- А геоекологічна ситуація
- Б моніторинг
- В природокористування
- Г сталий розвиток
6. Яке поняття відображає стан навколишнього природного середовища з погляду сприятливості чи несприятливості умов проживання людей.
- А Зелена книга
- Б Червона книга
- В геоекологічна ситуація
- Г національна екологічна мережа
7. Установіть відповідність між природними комплексами і характерними представниками їх тваринного світу.
- 1 лісова зона
- 2 степова зона
- 3 Українські Карпати
- 4 Кримські гори
- А муфлон, куниця, гриф чорний, леопардовий полоз
- Б ховрах, бабак, тушканчик, дрохва, перепілка
- В афаліна, пихтун, хамса, бичок, баклан, чайка
- Г козуля, вовк, лисиця, куниця, бобер, тетерук, глухар
- Д козуля, рись, дикий кіт, саламандра, тритон
8. Назвіть послідовно від підніжжя до вершини висотні пояси Українських Карпат.
- А альпійський (низькі чагарники і трав'яні луки)
- Б субальпійський (криволісся та рідколісся з низькорослих сосни, вільхи, ялівцю, злаково-різнотравні луки);
- В пояс мішаних хвойно-широколистих лісів і лук (ліси з дуба, граба, ялиці, луки)
- Г гірсько-лісовий (букові та мішані ялицево-смереково-букові ліси)
9. Назвіть послідовно за охопленням території види моніторингу, починаючи від найбільш масштабного.
- А регіональний
- Б глобальний
- В локальний
- Г національний
10. У чому полягає сталий розвиток людства?
11. Назвіть природоохоронні об'єкти, що є у вашій області.
Коментарі (0)