Войти
Закрыть

Практична робота 8. Визначення особливостей клімату різних регіонів України за кліматичними діаграмами

8 Клас , Географія 8 клас Масляк, Капіруліна 2021 (поглиблене вивчення)

 

Практична робота 8. Визначення особливостей клімату різних регіонів України за кліматичними діаграмами

Мета: продовжити розвиток умінь та навичок: пояснювати зміст понять «клімат», «циклон», «антициклон», «атмосферний фронт»; характеризувати особливості клімату в межах території України; визначати причини відмінностей кліматичних показників різних її регіонів за кліматичними діаграмами.

Обладнання: кліматичні карти України шкільних навчальних географічних атласів, кліматичні діаграми, електронний ресурс klimadlagramme.de.

Пам'ятка «Як працювати з кліматичною діаграмою»

1. Розгляньте кліматичну діаграму.

2. З’ясуйте особливості річного ходу температури.

3. Визначте середні температури найтеплішого та найхолоднішого місяців.

4. Обчисліть річну амплітуду температур.

5. Установіть річну кількість і режим опадів.

6. Оцініть розподіл опадів за місяцями впродовж року.

7. Визначте найвологіший і найсухіший місяці року.

8. Установіть тип клімату, який охарактеризовано на кліматичній діаграмі (кліматичний пояс, область), і територію, для якої він характерний.

Завдання

1. Розгляньте кліматичні діаграми міст Ужгород та Керч, зробіть висновки, чи змінюється (і як саме) клімат у межах території України.

2. Доберіть інформацію про максимальні та мінімальні температури повітря в межах територій, клімат яких зображено на кліматичних діаграмах, за допомогою географічного атласу.

Температури: абсолютний максимум; абсолютний мінімум; середня температура липня; середня температура січня.

3. Зробіть висновки щодо загальних особливостей клімату Ужгорода та Керчі. Оцініть практичне значення кліматичних ресурсів для господарської діяльності людини в регіонах, де розташовані ці міста.

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 
Даний матеріал відноситься до підручника "Географія 8 клас Масляк, Капіруліна 2021 (поглиблене вивчення)", створено завдяки МІНІСТЕРСТУ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (МОН)

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація