Войти
Закрыть

Практичне заняття за розділом І. Людина, природа, суспільство та історія

5 Клас , Вступ до історії та громадянської освіти 5 клас Гісем, Мартинюк 2022

 

Практичне заняття за розділом І. Людина, природа, суспільство та історія

Як працювати на практичному занятті

  • 1. Ознайомтеся з темою заняття.
  • 2. З’ясуйте мету заняття й засоби, за допомогою яких її планується досягти.
  • 3. Виконайте завдання для підготовки до заняття. Повторіть рекомендований матеріал.
  • 4. На занятті уважно працюйте над завданнями самостійно або в групах, аналізуйте матеріали, підготовлені вчителем/вчителькою та однокласниками й однокласницями.
  • 5. Завершуючи роботу на занятті, з’ясуйте, якою мірою реалізовано його мету.

Мета: спираючись на знання, отримані впродовж опрацювання розділу, розвивати практичні вміння із систематизації матеріалу, роботи з аналізу інформації.

Завдання для підготовки до заняття

1. Підготувати мінідослідження за темою «Чим я залежу від природи й суспільства».

2. Скласти розповідь із презентацією за темою «Як діяльність людини впливає на навколишнє середовище в сучасній Україні (на прикладі свого населеного пункту)».

Пригадайте

1. Хто така людина? Що таке природа, суспільство?

2. Що більше впливає на життя людини — її біологічна чи соціальна складова?

3. Назвіть прояви глобального потепління, які ви помічаєте.

ХІД РОБОТИ

І. Робота в малих групах

Учні та учениці у складі малих груп обговорюють підготовлені ними до заняття мінідослідження й узагальнюють роботу у вигляді таблиці.

II. Робота з презентаціями

1. Перегляд окремих презентацій.

2. Визначення переліку проблем із навколишнім середовищем, які існують у населеному пункті.

3. Вироблення рекомендацій з усунення наявних проблем.

III. Підсумки заняття

Спільне формулювання висновків про те, як проведене практичне заняття сприяло поглибленню знань та уявлень за розглянутою темою.

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 
Даний матеріал відноситься до підручника "Вступ до історії та громадянської освіти 5 клас Гісем, Мартинюк 2022", створено завдяки МІНІСТЕРСТУ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (МОН)

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація