Войти
Закрыть

Урок узагальнення

5 Клас , Вступ до історії 5 клас Щупак, Піскарьова 2018

 

§ 23 Урок узагальнення

1. ІСТОРІЯ В КАРТИНКАХ

Наші герої отримали завдання збудувати шкалу часу «Ключові події історії України». Допоможіть їм виконати завдання:

Фрагмент шкали часу 1

Фрагмент шкали часу 2

а) Знайдіть у стрічці часу зайву ілюстрацію.

б) Події якого з періодів історії України (Княжа Русь-Україна, Козацька республіка, Україна у ХХ—ХХІ ст.) ілюструє стрічка часу?

в) До якого історичного періоду належить зайва ілюстрація?

г) Укладіть задачу на лічбу часу з однією з подій, яким присвячено ілюстрації.

д) Упорядкуйте хронологічну послідовність ілюстрацій.

2. МАЙСТРИ ЗАПИТАНЬ

Об’єднайтеся в групи «Княжа доба», «Козацькі часи», «Українська революція», «Трагічні сторінки історії ХХ ст.», «Становлення незалежної України».

Працюючи в групах, складіть п’ять запитань закритого типу до теми вашої групи (Закриті запитання — запитання, які передбачають єдину правильну відповідь. Наприклад: Коли розпочалася Національно-визвольна війна під проводом Богдана Хмельницького?). Обміняйтеся запитаннями між групами.

3. ІСТОРІЯ НА КАРТІ

Герої підручника вирушають у подорож.

Умова:

Наші друзі — герої підручника зібралися в туристичну мандрівку Україною. Керуючись здобутими знаннями, допоможіть їм з’ясувати:

1) Чи правильно ми визначили регіони розташування пам’ятників?

2) Про які історичні події чи видатних діячів ми дізнаємося під час мандрівки?

4. МАГІЧНИЙ КВАДРАТ

Розгадайте «магічний квадрат» і дайте відповіді на запитання:

1) Про який період історії України ми можемо дізнатися?

3) Яку назву ви запропонуєте записати в квадраті зі знаком питання?

4) Що означають символи, розташовані в клітинках квадрата?

5) Які елементи пам’ятників, розташованих у квадраті, допомогли вам з’ясувати тему магічного квадрата?

6) На яких ілюстраціях зображено історичні пам’ятки, а на яких — пам’ятники? Обґрунтуйте свою думку.

Об’єднайтеся в групи: «Козацька Україна», «Українська революція», «Голодомор», «Друга світова війна», «Незалежна Україна», і виконайте завдання:

1) Створіть разом з товаришами «магічний квадрат» за допомогою написів, малюнків, ребусів тощо.

2) Запропонуйте однокласникам розгадати магічний квадрат.

5. ІСТОРІЯ В ПОЕЗІЇ

Доберіть з теми історичні події, які відображають зміст поезії Ліни Костенко.

Історії ж бо пишуть на столі.

Ми ж пишем кров’ю на своїй землі.

Ми пишем плугом, шаблею, мечем,

Піснями і невільницьким плачем.

Могилами у полі без імен...

Ліна Костенко

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 
Даний матеріал відноситься до підручника "Вступ до історії 5 клас Щупак, Піскарьова 2018", створено завдяки МІНІСТЕРСТУ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (МОН)

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація