Узагальнення та практика до розділу 4. Історія навколо нас
- 28-11-2022, 16:51
- 423
5 Клас , Досліджуємо історію і суспільство 5 клас Пометун, Малієнко 2022
Узагальнення та практика до розділу 4. Історія навколо нас
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЄКТ «ЯК ЗБЕРІГАТИ МІСТА І СЕЛА НАШОЇ БАТЬКІВЩИНИ»
Чи важливо зберігати місцевість, де ти живеш? Що можуть діти твого віку зробити для цього? Пропонуємо тобі долучитися не лише до роздумів на цю тему, а й до конкретних дій. Об’єднайся з однокласниками/однокласницями і допоможи нашій державі стати більш привабливою.
Об’єднайтеся у 3-5 малих груп (залежно від кількості учнів і учениць у класі). Завдання — дослідження сучасного стану пам’яток і цікавинок вашого села/селища/міста (району міста). Узагальнюємо знання й застосовуємо вміння в навчальному проекті.
Кожна група має обрати тему дослідження і виконати груповий проект, не забуваючи про 5 «П».
1. Зробіть перші кроки для збереження культурної спадщини довкілля свого міста, села, селища. Для цього оберіть один з історичних/природних об’єктів (пам’ятник, вулиця, будинок, парк, ставок тощо) і обґрунтуйте необхідність його збереження у невеличкій статті зі світлинами. Вирішіть, як донести цю інформацію до мешканців: на сайті школи чи місцевої громади; у соціальних мережах учнів/учениць класу, у виступі на зборах тощо. Поширте цю інформацію і знайдіть однодумців щодо подальшої діяльності.
2. Складіть коротку довідку/характеристику свого міста, села, селища. Звертайте увагу не тільки на його природні та історичні об’єкти, а й, приміром, на підприємства, транспорт, освітні та медичні заклади тощо. Вирішіть, як донести цю інформацію до мешканців: на сайті школи чи місцевої громади; у соціальних мережах учнів/учениць класу, у виступі на зборах тощо. Поширте цю інформацію і знайдіть однодумців щодо подальшої діяльності.
3. Довідайтесь про історичні/природні об’єкти своєї місцевості (пам’ятник, вулиця, будинок, парк, ставок тощо). Намалюйте рекламну листівку про місто, село або селище у минулому і сьогодні. Вирішіть, як донести цю інформацію до мешканців: на сайті школи чи місцевої громади; у соціальних мережах учнів/учениць класу, у виступі на зборах тощо. Поширте цю інформацію і знайдіть однодумців щодо подальшої діяльності.
4. Дізнайтесь про історичні/природні об’єкти своєї місцевості (пам’ятник, вулиця, будинок, парк, ставок тощо), що потребують вашої підтримки: ремонту, фарбування, реставрації тощо. Опишіть пам’ятку і проблеми, що виникли. Не забувайте про яскраві світлини. Вирішіть, як донести цю інформацію до інших мешканців: на сайті школи чи місцевої громади; у соціальних мережах учнів/учениць класу, у виступі на зборах тощо. Поширте цю інформацію і знайдіть однодумців щодо подальшої діяльності.
5. Довідайтесь про історичні/природні об’єкти своєї місцевості (пам’ятник, вулиця, будинок, парк, ставок тощо), які могли привабити туристів. Обговоріть, що необхідно для організації туризму і які туристичні об’єкти можуть стати найбільш привабливими. Спробуйте прорекламувати їх своїм друзям і знайомим та провести екскурсію до цього об’єкту/об’єктів. Опишіть результати своєї діяльності у соціальних мережах.
Коментарі (0)