Войти
Закрыть

Я — читач/читачка, або Перевіряємо себе. Фольклор — доісторія літератури: усна народна творчість

9 Клас , Українська література 9 клас Коваленко, Бернадська (повторне видання) 2022

 

Я — читач/читачка, або Перевіряємо себе. Фольклор — доісторія літератури: усна народна творчість

Поверніться до завдань, визначених у навчальному маршруті розділу. Підбийте підсумки своєї роботи та визначте, як ви досягали засвоєння матеріалу.

Дайте відповіді на запитання і зробіть для себе висновки.

1. Чи задоволені ви результатом своєї навчальної діяльності? Що сприяло вашому успіху?

2. Чого із запланованого не вдалося досягнути? Які, на вашу думку, причини невдач і як ви плануєте надолужувати прогалини в навчанні?

3. У чому ви змінились як читач /читачка, опрацювавши розділ?

Дайте відповіді на запитання і виконайте завдання.

1. Яка роль фольклору в житті українського народу?

2. Перейдіть за QR-кодом і прослухайте українську козацьку пісню-баладу у виконанні гурту «Хорея Козацька». Яке значення фольклору для розвитку художньої літератури? Розкажіть про вплив фольклору на розвиток сучасної молодіжної музичної культури України.

https://cutt.ly/LYLkBXF

3. Назвіть жанри усної народної творчості. Наведіть приклади.

4. Назвіть особливості творення фольклору.

5. Які пісні називають родинно-побутовими? На які види вони поділяються?

6. Які мотиви родинно-побутових пісень?

7. Визначте мотиви народних пісень «Місяць на небі, зіроньки сяють...», «Цвіте терен, цвіте терен...», «Сонце низенько, вечір близенько...», «Ой під вишнею, під черешнею...».

8. Які художні особливості родинно-побутових пісень? Наведіть приклади.

9. Який твір називають баладою? На які тематичні різновиди вона поділяється?

10. Назвіть художні особливості балад.

11. Якій темі присвячено балади «Ой летіла стріла...» і «Ой на горі вогонь горить...»? Яка їх ідея?

12. Як поєднується в баладах реалістичне й фантастичне? Наведіть приклади.

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду