Я — читач/читачка, або Перевіряємо себе. Фольклор — доісторія літератури: усна народна творчість
- 31-12-2022, 13:59
- 258
9 Клас , Українська література 9 клас Коваленко, Бернадська (повторне видання) 2022
Я — читач/читачка, або Перевіряємо себе. Фольклор — доісторія літератури: усна народна творчість
Поверніться до завдань, визначених у навчальному маршруті розділу. Підбийте підсумки своєї роботи та визначте, як ви досягали засвоєння матеріалу.
Дайте відповіді на запитання і зробіть для себе висновки.
1. Чи задоволені ви результатом своєї навчальної діяльності? Що сприяло вашому успіху?
2. Чого із запланованого не вдалося досягнути? Які, на вашу думку, причини невдач і як ви плануєте надолужувати прогалини в навчанні?
3. У чому ви змінились як читач /читачка, опрацювавши розділ?
Дайте відповіді на запитання і виконайте завдання.
1. Яка роль фольклору в житті українського народу?
2. Перейдіть за QR-кодом і прослухайте українську козацьку пісню-баладу у виконанні гурту «Хорея Козацька». Яке значення фольклору для розвитку художньої літератури? Розкажіть про вплив фольклору на розвиток сучасної молодіжної музичної культури України.
https://cutt.ly/LYLkBXF
3. Назвіть жанри усної народної творчості. Наведіть приклади.
4. Назвіть особливості творення фольклору.
5. Які пісні називають родинно-побутовими? На які види вони поділяються?
6. Які мотиви родинно-побутових пісень?
7. Визначте мотиви народних пісень «Місяць на небі, зіроньки сяють...», «Цвіте терен, цвіте терен...», «Сонце низенько, вечір близенько...», «Ой під вишнею, під черешнею...».
8. Які художні особливості родинно-побутових пісень? Наведіть приклади.
9. Який твір називають баладою? На які тематичні різновиди вона поділяється?
10. Назвіть художні особливості балад.
11. Якій темі присвячено балади «Ой летіла стріла...» і «Ой на горі вогонь горить...»? Яка їх ідея?
12. Як поєднується в баладах реалістичне й фантастичне? Наведіть приклади.
Коментарі (0)