Войти
Закрыть

Урок узагальнення до розділу 2 «Середньовічний світ Західної Європи»

7 Клас , Всесвітня історія 7 клас Щупак, Бурлака 2020

 

Зверніть увагу!!!
 
Ви переглядаєте матеріал до підручника "Всесвітня історія 7 клас Щупак, Бурлака 2020", якщо раптом вам потрібні ВІДПОВІДІ до цієї теми:
 
 

§ 14. Урок узагальнення до розділу 2 «Середньовічний світ Західної Європи»

1. ІСТОРИЧНИЙ СТОРІТЕЛІНГ

За допомогою історичних ілюстрацій укладіть розповідь про роботу майстра карбування монет.

Карбування монет (фрагмент фрески в соборі святої Варвари, м. Кутна Гора, Чехія, близько 1460 р.)

2. САЛОН «СЕРЕДНЬОВІЧНА МОДА»

Жінки Середньовіччя. Якими вони були? Як часто ми

можемо зустріти зображення жінок на середньовічних мініатюрах, мозаїках, дізнатися про них із середньовічних джерел? За допомогою ілюстрації та додаткової інформації дослідіть розвиток моди в середні віки.

Середньовічна мода (сучасна реконструкція)

3. ПРЕДМЕТИ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ

За часів Середньовіччя людей оточувало багато речей для різних потреб, виготовлених у різних країнах, із різних матеріалів. Такі предмети могли використовуватися в багатьох країнах Європи. Встановіть відповідність між ілюстраціями й описом зображених предметів.

А Середньовічний металевий казан із держаком (або ручкою)

Б Костяний лічильник для гри — давнього варіанта нард

В Кубок, вироблений із безбарвного содового скла (південна Англія або північна Німеччина, ХІІІ ст.)

Г Октогональний кубок із позолотою і сардоніксом (Візантія, Х-ХІ ст.)

Д Алебастровий кубок, із роботою по металу і філігранню (Венеція, ХІІІ ст.)

Е Кришталева ваза (робота по каменю — Ірак, кінець Х ст.; робота по металу і філігрань — Венеція, друга половина ХІІІ ст.)

Ж Скляна тарілка з держаком (або ручкою), зі сріблом, дорогоцінним камінням і перлинами (Візантія і поствізантійський період, X-XI ст.)

И Келих із агату, золота перегородчаста емаль, перлини, скло (Константинополь, Х-ХІ ст.)

4. ВІРТУАЛЬНА МАНДРІВКА

Уявіть, що ви здійснили туристичний тур країнами, у яких збереглися пам'ятки перших держав Середньовіччя. Сформуйте власну фотоісторію: доберіть необхідні фотографії пам'яток, підпишіть їхні назви, час, державу, автора (якщо відомо). Представте роботу в класі.

5. ЩО МИ ЗНАЄМО З ТЕМИ

Перевірте, як ви засвоїли матеріал теми за допомогою онлайн-тесту. Для виконання завдання перейдіть за посиланням:

https://cutt.ly/ltmTKQz

або скористайтеся смартфоном — зчитайте QR-код.

Бажаємо успіху та високих балів!

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 
Даний матеріал відноситься до підручника "Всесвітня історія 7 клас Щупак, Бурлака 2020", створено завдяки МІНІСТЕРСТУ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (МОН)

Зверніть увагу!!!
 
Ви переглядаєте матеріал до підручника "Всесвітня історія 7 клас Щупак, Бурлака 2020", якщо раптом вам потрібні ВІДПОВІДІ до цієї теми:
 
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду