Практичне заняття за розділом ІІІ. Держави Західної та Центральної Європи в XVI—XVII ст.
- 26-03-2022, 15:49
- 1 267
8 Клас , Всесвітня історія 8 клас Гісем, Мартинюк 2021 (поглиблене вивчення)
Практичне заняття за розділом ІІІ. Держави Західної та Центральної Європи в XVI—XVII ст.
ПРИГАДАЙТЕ
1. Які реформаційні течії набули найбільшого поширення в Європі в XVI—XVII ст.? 2. У яких європейських державах у XVII ст. утвердилися абсолютні монархії? 3. Чим устрій Речі Посполитої відрізнявся від устрою інших тогочасних європейських держав? 4. Що спричинило Національно-визвольну війну в Нідерландах та революцію в Англії? Якими були основні події цих збройних виступів? 5. Назвіть імена найвидатніших історичних діячів XVI—XVIII ст. Поясніть, чому ви виділили саме їх.
МЕТА: спираючись на знання, отримані впродовж опрацювання матеріалу розділу, розвивати вміння працювати з контурною картою; удосконалювати навички групової роботи та вміння знаходити необхідну інформацію в тексті історичного джерела.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ
1. Повторити матеріал розділу.
2. У складі малих груп зібрати додаткову інформацію про видатних європейських монархів XVI—XVIII ст. Створити презентацію (комп’ютерну або театралізовану).
ХІД РОБОТИ
І. Робота з контурною картою
1. Позначте на контурній карті різними кольорами регіони поширення католицизму, протестантизму та православ’я в середині XVII ст.
2. На політичних картах європейських держав XVI, XVII, XVIII ст. укажіть різними умовними позначками держави, у яких встановилися абсолютні монархії та існували держави з республіканською формою правління. Порівняйте ці карти та зробіть відповідний висновок.
Герб Ост-Індської компанії. 1689 р.
ІІ. Робота з таблицею
Складіть синхронізовану таблицю подій у державах Західної та Центральної Європи в XVI—XVII ст.
ІІІ. Робота в малих групах
Малі групи представляють класу підготовлені комп’ютерні презентації або невеликі інсценівки, присвячені одному з видатних історичних діячів XVII—XVIII ст. Потім відбувається обговорення результатів роботи.
IV. Підсумки заняття
Учні та учениці самостійно аналізують результати своєї роботи на практичному занятті.
Коментарі (0)