Всесвітня історія 8 клас Гісем, Мартинюк 2021 (поглиблене вивчення)
- 26-03-2022, 15:29
- 974
Розділ I. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин
§ 2. Колонізація Нового Світу. Наслідки та значення Великих географічних відкриттів
§ 3. Матеріальний світ і суспільство
§ 4. Повсякденне життя населення Західної Європи
Узагальнення за розділом I. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин
Розділ II. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі
§ 5. Гуманізм. Високе Відродження
§ 7. Поширення Реформації та Контрреформації в Європі
§ 8. Культура епохи Бароко. Народження нової європейської науки
Практичне заняття за розділом II. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі
Узагальнення за розділом II. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі
Розділ III. Держави Західної та Центральної Європи в XVI—XVII ст.
§ 9. Становлення абсолютної монархії у Франції
§ 10. Завершення формування абсолютної монархії у Франції
§ 11. Володіння Габсбургів. Національно-визвольна війна в Нідерландах
§ 15. Міжнародні відносини в XVI — першій половині XVII ст. Тридцятилітня війна 1618—1648 рр.
Практичне заняття за розділом ІІІ. Держави Західної та Центральної Європи в XVI—XVII ст.
Узагальнення за розділом ІІІ. Держави Західної та Центральної Європи в XVI—XVII ст.
Розділ IV. Османська імперія. Держави Східної Європи в XVII—XVIII ст.
§ 19. Поява Російської імперії
§ 20. Річ Посполита у другій половині XVII—XVIII ст.
Практичне заняття за розділом IV. Османська імперія. Держави Східної Європи в XVII—XVIII ст.
Узагальнення за розділом IV. Османська імперія. Держави Східної Європи в XVII—XVIII ст.
Розділ V. Епоха Просвітництва
§ 21—22. Просвітництво та промислова революція
§ 25. Міжнародні відносини XVIII ст.
Практичне заняття за розділом V. Епоха Просвітництва
Узагальнення за розділом V. Епоха Просвітництва
Розділ VI. Східний світ у XVI—XVIII ст.
§ 28—29. Китай та Японія в XVI—XVIII ст.
§ 30. Індія та Персія в XVI—XVIII ст.
Узагальнення за розділом VI. Східний світ у XVI—XVIII ст.
Узагальнення до курсу «Ранній Новий час в історії людства»
Плани-схеми для різних форм роботи
Шановні восьмикласники і восьмикласниці!
Перш ніж розпочати роботу з підручником, необхідно ознайомитися з його змістом і структурою. Матеріал об’єднано в шість розділів, кожен із яких містить кілька параграфів, що, у свою чергу, поділяються на пункти.
Ви вже знаєте, що історія, як і будь-яка інша наука, має власну термінологію, і її необхідно розуміти. Підручник містить дати основних подій, визначення понять і термінів, інформацію про видатних історичних осіб тощо. Деякі слова й дати виділені жирним шрифтом. Це означає, що на них необхідно звернути особливу увагу. Працюючи на уроках і вдома, обов’язково перевіряйте себе, щоб переконатися, чи правильно ви запам’ятали основні події, персоналії, нові поняття й терміни.
Параграф розпочинається стислим викладом основних навчальних завдань і запитаннями на повторення. Це допоможе вам пригадати вже відомий матеріал і підготуватися до сприйняття нового.
Важливу роль для розуміння навчального матеріалу відіграють наведені в підручнику історичні джерела, карти, ілюстрації, таблиці та схеми. Працюючи з параграфом, необхідно прочитати підібрані до нього історичні джерела та відповісти на запитання. Розглядаючи ілюстрації, звертайте увагу на підписи, які розкривають зміст зображеного. Робота з історичною картою сприятиме формуванню уявлень про те, де відбувалися події та які зміни вони спричинили. Схеми й таблиці унаочнюють зв’язки між складовими певного історичного явища, пояснюють його особливості тощо. На полях розміщені запитання до тексту параграфа або ілюстацій, які сприятимуть кращому розумінню матеріалу.
Після кожного параграфа наведено запитання і завдання. Вони допоможуть вам здійснити самоперевірку, осмислити вивчений матеріал і закріпити практичні навички. За необхідності звертайтеся до додаткових джерел.
Підручник має інтернет-підтримку. На його сторінках розміщені QR-коди, за якими ви можете здійснити онлайн-тестування для підготовки до тематичного контролю за кожним розділом.
Із повагою, авторський колектив
Коментарі (0)