Я — читач, або Перевіряємо себе. Духовний шлях народу в пошуках самого себе: давня література
- 27-12-2022, 14:14
- 232
9 Клас , Українська література 9 клас Коваленко, Бернадська 2017
Я — читач, або Перевіряємо себе
Повернімося до завдань, визначених у навчальному маршруті розділу. Підбийте підсумки своєї роботи та визначте, як ви досягали засвоєння матеріалу.
Усно дайте відповіді на запитання.
- 1. Чи задоволені ви результатом своєї навчальної діяльності? Що сприяло вашому успіху?
- 2. Що саме із запланованого не вдалося досягнути? У чому ви вбачаєте причини своїх невдач і як плануєте надолужувати прогалини в навчанні?
- 3. У чому ви змінились як читач, опрацювавши розділ?
Дайте відповіді на запитання за змістом розділу.
- 1. Назвіть найдавніші книги Київської Русі.
- 2. У чому полягає роль Біблії в духовному житті українського народу? Чому її називають «Книгою Книг»?
- 3. Назвіть легенди та притчі Біблії. Яким темам вони присвячені?
- 4. Розкажіть про найвидатніших перекладачів Біблії українською мовою.
- 5. Назвіть основні пам'ятки давньоруської літератури.
- 6. У чому полягає значення давніх літописів для збереження відомостей про життя, культуру, звичаї наших пращурів?
- 7. Розкажіть про історію відкриття пам'ятки «Слово о полку Ігоревім» та основні гіпотези щодо її авторства.
- 8. Яка історична основа «Слова о полку Ігоревім»? Визначте його тему та ідею.
- 9. Назвіть особливості Ренесансу та Бароко на українських землях. Назвіть найвизначніших представників.
- 10. Назвіть козацькі літописи. Поясніть, яке значення козацькі літописи та «Історія русів» мали для розвитку самоусвідомлення українського народу.
- 11. Розкажіть про розвиток вертепної драми на українських землях.
- 12. Назвіть відомі вам твори Г. Сковороди та визначте їх теми / мотиви.
- 13. Розкажіть, що означав у творах Г. Сковороди його вислів «сродна праця».
- 14. Який зміст має «філософія серця» Г. Сковороди?
Даний матеріал відноситься до підручника "Українська література 9 клас Коваленко, Бернадська 2017", створено завдяки МІНІСТЕРСТУ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (МОН)
Коментарі (0)