Войти
Закрыть

Практичне заняття за розділом V. Епоха Просвітництва

8 Клас , Всесвітня історія 8 клас Гісем, Мартинюк 2021 (поглиблене вивчення)

 

Практичне заняття за розділом V. Епоха Просвітництва

ПРИГАДАЙТЕ

1. Якими були хронологічні межі епохи Просвітництва? 2. Із якою державою вели боротьбу за незалежність північноамериканські колонії? 3. У яких державах Європи правили освічені монархи?

МЕТА: спираючись на знання, отримані впродовж опрацювання матеріалу розділу, розвивати вміння працювати з контурною картою; удосконалювати навички групової роботи та вміння знаходити необхідну інформацію в тексті історичного джерела.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ

1. Повторити матеріал розділу.

2. У складі малих груп зібрати інформацію про боротьбу північноамериканських колоній за незалежність.

3. Підготувати презентацію за однією з тем (на вибір):

  • 1) Зміни в повсякденному житті країн Західної Європи у XVIII ст. під впливом промислової революції;
  • 2) Зміни в повсякденному житті країн Західної Європи у XVIII ст. під впливом ідей Просвітництва.

ХІД РОБОТИ

I. Робота з контурною картою

1. Позначте найважливіші культурні центри Європи епохи Просвітництва.

2. Зафарбуйте території, що увійшли до складу Росії у XVIII ст.

3. Позначте територію, боротьба за яку стала джерелом конфлікту між Австрією та Пруссією у XVIII ст.

4. Зафарбуйте територію США після здобуття незалежності.

5. Різними кольорами зафарбуйте території, приєднані до Пруссії, Росії та Австрії в результаті трьох поділів Речі Посполитої у XVIII ст.

II. Робота із синхронізованою хронологічною таблицею «Європа в Ранньомодерну добу»

Фрідріх II і Вольтер. Гравюра 1800 р.

Додайте до синхронізованої хронологічної таблиці відомості про початок промислової революції, хронологічні межі епохи Просвітництва та війни за незалежність США, ухвалення Декларації незалежності та Конституції США.

III. Робота в малих групах

Малі групи представляють підготовлені до заняття повідомлення з презентаціями. Проводиться обговорення результатів роботи.

IV. Робота в парах

За додатковими джерелами доберіть докази, які свідчать, що правління Катерини II в Росії, Марії-Терезії та Йосифа II в Австрії та Фрідріха II в Пруссії відповідає визначенню освіченого абсолютизму.

V. Підсумки заняття

Учні та учениці самостійно аналізують результати своєї роботи на практичному занятті.

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду