Войти
Закрыть

Всесвітня історія 8 клас Сорочинська, Мартинюк, Гісем

8 Клас

Цього навчального року ви продовжите вивчати систематичний курс всесвітньої історії. Він дозволить вам сформувати уявлення про події минулого у XVI-XVIII ст. Надійним помічником у цьому стане підручник, який ви тримаєте в руках. Пропонуємо вам кілька порад, дотримання яких є запорукою успішної роботи з ним на уроках і вдома. Перед початком роботи з підручником необхідно ознайомитися за змістом з його структурою. Матеріал підручника об’єднано у п’ять розділів, кожен з яких містить декілька параграфів, які, в свою чергу, поділяються на пункти. У тексті ви побачите виділені слова (поняття, терміни, імена) і дати. Це означає, що на них необхідно звернути особливу увагу. Важливу роль для розуміння матеріалу мають численні ілюстрації і карти. Розглядаючи ілюстрації, обов’язково звертайте увагу на підписи до них, які пояснюють зміст зображеного. Історичні карти допоможуть вам з’ясувати, де саме відбувалися події, про які йдеться в тексті, або які зміни вони спричинили. Обов’язково опрацьовуйте включені до параграфів вставки з уривками історичних джерел (спогадів сучасників, документів тощо) і цікавих фактів, котрі сприятимуть повнішому осмисленню матеріалу. У тексті параграфа, після кожного пункту вміщено запитання, які покликані допомогти вам опанувати головну думку опрацьованого матеріалу. Також питання розміщені під ілюстраціями і картосхемами. Вони акцентують увагу на головному. Після кожного параграфа подано запитання і завдання. Вони допоможуть вам зрозуміти вивчений матеріал в цілому. Закінчивши навчальну тему, ви матимете можливість підсумувати вивчений матеріал за наведеними після неї узагальнювальними запитаннями і завданнями....

Всемирная история 8 класс Подаляк, Лукач, Ладыченко

8 Клас

Зачастую XVI - первую половину XVII в. называют эпохой «великого прорыва». И это не случайно. Благодаря Великим географическим открытиям европейцы узнали о неизвестных ранее землях и народах, перед ними открылись новые жизненные горизонты. Началось расселение европейцев в заморские страны и освоение ими далеких территорий. Связи между континентами расширялись, меняя представления людей об окружающем мире и о самих себе. Новые явления решительно вторгались в экономику и общественную жизнь. Феодальные отношения постепенно утрачивали главные позиции, а на смену им приходили новые - капиталистические. Хотя сначала они быстро развивались лишь в отдельных европейских странах, а на значительной части континента еще довольно долго сохранялся феодализм, темпы исторического развития Европы заметно ускорились. В результате централизации в большинстве европейских стран чрезвычайно усилилась королевская власть и возникла новая форма правления - абсолютная монархия. Более четкими стали границы между отдельными государствами, изменился характер отношений между ними. Человек Нового времени по-иному подходил к вопросам веры и своего отношения к Богу. Благодаря Реформации европейцы обрели право выбирать веру. Реформация оказала также огромное влияние на формирование национальных языков. Деятельность гуманистов способствовала возникновению новой системы университетского образования, основные принципы которой сохраняются и в наши дни. С развитием науки ученые стали использовать эксперимент и новую систему доказательств. Невиданный взлет переживала культура. Иными, нежели в Средневековье, становились повседневная жизнь и быт человека. Менялось осознание человеком своего места в мире, который все более воспринимался как новый мир с новыми возможностями. На смену феодализму пришла другая эпоха, однако старое еще долго существовало наряду с новым. Почти до конца XVIII в. Европа оставалась аграрной, доиндустриальной цивилизацией и сохраняла немало старых порядков и представлений. Между тем, изменения, происходившие в материальном мире, религиозных взглядах, жизненных ценностях и политических убеждениях людей того времени, делают эту эпоху по-настоящему близкой и понятной нам....

Всесвітня історія 8 клас Подаляк, Лукач, Ладиченко

8 Клас

Нерідко XVI - першу половину XVII ст. називають добою «великого прориву». І це не випадково. Завдяки Великим географічним відкриттям європейці ознайомилися з невідомими раніше землями й народами, перед ними розкрилися нові життєві горизонти. Почалося розселення європейців у заморські країни та освоєння ними далеких територій. Зв’язки між континентами розширилися, змінивши уявлення людей про навколишній світ і про самих себе. Нові явища рішуче вторгалися в економіку та суспільне життя. Феодальні відносини поступово втрачали панівні позиції, а на зміну їм приходили нові - капіталістичні. Спочатку вони швидко розвивалися лише в окремих європейських країнах, але на значній частині континенту ще досить довго зберігався феодалізм, темпи історичного розвитку Європи помітно прискорилися. Унаслідок централізації в більшості європейських країн надзвичайно посилилася королівська влада і виникла нова форма правління - абсолютна монархія. Чіткішими стали кордони між окремими державами, змінився характер відносин між ними. Людина Нового часу інакше ставилася до питань віри та Бога. Завдяки Реформації європейці здобули право обирати віру. Згодом це дало змогу їм розробити поняття свободи совісті - одне з головних у системі громадянських прав і свобод. Реформація мала також величезний вплив на формування національних мов....

Всемирная история 8 класс Дьячков, Литовченко

8 Клас

Сложный но несомненно очень интересный средневековый исторический период в жизни человечества поможет лучше понять и изучить учебник по всемирной истории для 8 класса Дьячков, который вы видите перед собой. Основной чертой, характеризующей эти сутки являются сложные процессы в государственном и жизни общества. Также в эту пору происходило дальнейшее развитие цивилизации в целом, кроме того, на свет появилось много ярких исторических личностей, которые внесли значительный вклад в историю.
...

Всесвітня історія 8 клас Д’ячков, Литовченко

8 Клас

Складний але без сумніву дуже цікавий середньовічний історичний період в житті людства допоможе якнайкраще зрозуміти та вивчити підручник із всесвітньої історії для 8 класу Д’ячков, який ви бачите перед собою. Основною рисою, що характеризує цю добу є складні процеси в державотворенні та житті суспільства. Також у цю добу відбувався подальший розвиток цивілізації в цілому, крім того, на світ з’явилось багато яскравих історичних постатей, котрі внесли значний вклад в історію.  ...

Практична робота. Китай і Японія в XVI-XVIII ст.

8 Клас

У XVI ст. в Китайській імперії панувала імператорська династія Мін. Імператор управляв країною, спираючись на численних чиновників. Китай залишався аграрною країною. Політика імператорів сприяла розвиткові сільського господарства, удосконаленню знарядь праці й технологій обробітку землі. Розвивалася іригаційна система, у спорудженні якої китайці використовували бамбукові труби, водяні колеса. Найбільшим землевласником був імператор. Селяни могли отримати землю в довічне користування за плату й виконання повинностей. Вони також працювали на будівництві міст, палаців, каналів. Традиційно в Китаї розвивалося ремесло. Існували як дрібні родинні майстерні, так і великі державні. Діяли також мануфактури, що використовували найману працю. У 20-х роках XVII ст. внутрішнє і зовнішнє становище імперії Мін значно погіршилося. Усередині країни наростало безвладдя, викликане нескінченною боротьбою за владу. Надмірні податки повністю зруйнували господарства селян. У середині XVII ст. в країні розгорнулася селянська війна під проводом Лі Цзичена. Для боротьби з повсталими військове керівництво запросило до Китаю войовничих маньчжурів. Ті допомогли придушити повстання, але приступили до завоювання всієї країни. Династія Мін зазнала поразки. Згодом на території Піднебесної запанувала маньчжурська династія Цин (до XX ст.). У XVI—XVII ст. Китай дедалі більше потерпав від перенаселення, браку землі й грошових ресурсів. Відчувалася технологічна відсталість від Заходу. Спроби династії Цин подолати кризові явища шляхом зовнішніх завоювань не мали успіху. Хоч територія імперії зросла більш як удвічі, війни виснажували ресурси держави. Іншою проблемою було поступове зростання впливу європейців. Щоб запобігти перетворенню Китаю на колонію, правителі династії Цин у 1757 р. перейшли до політики самоізоляції й закрили країну для іноземців....

Держава Великих Моголів в Індії. Перське царство

8 Клас

У 1526 р. нащадок Тимура-Тамерлана та Чингіс-хана Бабур захопив Індію. Виникла нова держава — Імперія Великих Моголів (1526-1857 рр.), до складу якої в часи розквіту входила майже вся Індія. Сам Бабур, відомий як освічений правитель, історик і поет, автор літературної пам’ятки «Бабур-наме», правив в Індії недовго (1526-1530 рр.). Бабур прагнув досягти компромісу з індусами, залучаючи їх до управління державою. Наступники Бабура (його нащадки й представники місцевих династій) прагнули зміцнити свою владу, сприяючи розвиткові зв’язків між різними куточками держави. Золотим віком династії Моголів було правління падишаха Акбара (1556-1605 рр.). Він відомий під іменем Акбар Великий. Йому вдалося приєднати до володінь Моголів Кандагар, Кабул, Сінд, Белуджистан, укласти союз із раджпутськими раджами, захопити Годвану, Гуджарат, Мальву, Бенгалію і Оріссу. Акбар увійшов в історію як покровитель науки й мистецтв, також як реформатор, провівши реформи, які зміцнили основи управління країною:...

Колонії Великої Британії в Північній Америці. Війна за незалежність. Утворення США

8 Клас

Після Іспанії, Португалії, Голландії до колонізації Америки приступила Англія. Але землі Нового Світу навряд чи можна було вважати «вільними» — здавна тут жили корінні народи. Утім, «індіанців» (так називали їх колоністи зі Старого Світу) було відносно небагато. Місця на величезних просторах Америки мало вистачити і їм, і англійським колоністам. У 1607 р. англійці заснували перше постійне поселення Вірджинія в гирлі річки Джеймс. Згодом уздовж усього узбережжя від іспанської Флориди до Нової Англії виникли незалежні колонії європейських поселенців. Колоністи користувалися правами англійських громадян, хоча почували себе вільніше вдалині від метрополії. Усі питання повсякденного життя колоністи вирішували на зборах самі, закладаючи основи демократичних порядків. Майбутнє тут будувалося за взаємною згодою, на засадах рівності, домовленості, самоврядування відповідно до християнських стандартів, а згодом — ідей провідних представників Просвітництва....

Навігація