Войти
Закрыть

Всесвітня історія 8 клас Сорочинська, Мартинюк, Гісем

8 Клас

 

§ 1. Вступ до нової доби історії

Розділ I. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин

§ 2. Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV-XVI ст. Подорожі X. Колумба, В. да Гами, Ф. Маґеллана

§ З. Завоювання Нового Світу

§ 4. Матеріальний світ і суспільство

§ 5. Повсякденне життя населення Західної Європи

§ 6. Практичне заняття. Наслідки Великих географічних відкриттів / Цивілізації доколумбової Америки

Розділ II. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі

§ 7. Гуманізм. Високе Відродження

§ 8. Зародження культури бароко. Народження нової європейської науки

§ 9. Практичне заняття. Гуманістичні ідеї в творах Еразма Роттердамського / Ідеї гуманізму в шедеврах Високого Відродження

§ 10. Реформація в Німеччині

§ 11. Поширення Реформації та Контрреформація

Розділ III. Держави Західної Європи в XVI-XVII ст.

§ 12. Становлення абсолютної монархії у Франції. Громадянські (релігійні) війни

§ 13. Завершення формування абсолютної монархії у Франції

§ 14. Англія у XVI ст.

§ 15. Англійська революція

§ 16. Іспанія в XVI ст. Національно-визвольна боротьба в Нідерландах

§ 17. Практичне заняття. Розвиток монархічних форм правління у країнах Західної Європи / Образ абсолютного монарха країн Західної Європи

§ 18. Міжнародні відносини у XVI — першій половині XVII ст. Тридцятилітня війна 1618-1648 рр.

Розділ IV. Османська імперія. Країни Східної Європи у XVI — першій половині XVIII ст.

§ 19. Османська імперія

§ 20. Річ Посполита

§ 21. Московська держава в XVI-XVII ст.

§ 22. Поява Російської імперії

Розділ V. Епоха Просвітництва

§ 23. Просвітництво і промислова революція

§ 24. Освічений абсолютизм

§ 25. Міжнародні відносини XVIII ст.

§ 26. Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775-1783 рр.). Створення США

§ 27. Практичне заняття. Особливості державного устрою США / Повсякденне життя в країнах Західної Європи у XVIII ст.

Розділ VI. Східний світ

§ 28. Китай та Японія в XVI-XVIII ст.

§ 29. Індія та Персія в XVI-XVIII ст.

Закінчення

Словник термінів і понять

 
 

Завантажити підручник з Всесвітньої історії 8 клас Сорочинська, Мартинюк, Гісем
 
 
 vsesvitnja-istorija-8-klas-sorochynska-2016.pdf [16.3 Mb] (cкачиваний: 5)
 
 

ЛЮБІ ДРУЗІ!

Цього навчального року ви продовжите вивчати систематичний курс всесвітньої історії. Він дозволить вам сформувати уявлення про події минулого у XVI-XVIII ст.

Надійним помічником у цьому стане підручник, який ви тримаєте в руках. Пропонуємо вам кілька порад, дотримання яких є запорукою успішної роботи з ним на уроках і вдома. Перед початком роботи з підручником необхідно ознайомитися за змістом з його структурою. Матеріал підручника об’єднано у п’ять розділів, кожен з яких містить декілька параграфів, які, в свою чергу, поділяються на пункти. У тексті ви побачите виділені слова (поняття, терміни, імена) і дати. Це означає, що на них необхідно звернути особливу увагу. Важливу роль для розуміння матеріалу мають численні ілюстрації і карти. Розглядаючи ілюстрації, обов’язково звертайте увагу на підписи до них, які пояснюють зміст зображеного. Історичні карти допоможуть вам з’ясувати, де саме відбувалися події, про які йдеться в тексті, або які зміни вони спричинили. Обов’язково опрацьовуйте включені до параграфів вставки з уривками історичних джерел (спогадів сучасників, документів тощо) і цікавих фактів, котрі сприятимуть повнішому осмисленню матеріалу. У тексті параграфа, після кожного пункту вміщено запитання, які покликані допомогти вам опанувати головну думку опрацьованого матеріалу. Також питання розміщені під ілюстраціями і картосхемами. Вони акцентують увагу на головному.

Після кожного параграфа подано запитання і завдання. Вони допоможуть вам зрозуміти вивчений матеріал в цілому. Закінчивши навчальну тему, ви матимете можливість підсумувати вивчений матеріал за наведеними після неї узагальнювальними запитаннями і завданнями.

Кожна тема містить одне-два практичні заняття за розглянутим матеріалом. Готуючись до них, необхідно спочатку опрацювати розміщений на його початку навчальний текст, а потім, опираючись на рекомендації вчителя, виконати завдання. Результати роботи обговорюються разом з іншими учнями на наступному уроці.

Взявши до уваги згадані поради, перегорніть цю сторінку й розпочніть знайомство з історією.


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація