Всесвітня історія. Історія України 6 клас Голованов 2019
- 11-11-2022, 18:39
- 931
Вступ до всесвітньої історії
§ 1. Повторення вивченого в 5 класі. Особливості Стародавнього світу
Практична робота № 1. «Відлік часу в історії»
Розділ І. Первісні спільноти. Археологічні культури
§ 4. Господарство первісних людей
§ 5. Розвиток господарства. Неолітична революція
§ 6. Духовна культура та вірування людей
Практична робота № 2. «Основні стоянки й пам’ятки первісних людей на території України»
§ 7. Трипільська археологічна культура на території України
§ 8. Початок формування держави та цивілізації
Розділ ІІ. Стародавні цивілізації Азії та Африки
Тема 1. Стародавній Єгипет
§ 11. Розквіт могутності Єгипетської держави
Практична робота № 3. «Міфи та релігія Стародавнього Єгипту»
Тема 2. Цивілізації Передньої та Центральної Азії
§ 13. Найдавніші держави Дворіччя. Стародавній Вавилон
§ 14. Фінікія та її сусіди в давнину
§ 15. Месопотамія в І тис. до н. е.
Практична робота № 4. «Культура та релігія народів Передньої Азії»
Тема 3. Стародавні Індія та Китай
§ 17. Релігія та культура Стародавньої Індії
§ 19. Релігія та культура Стародавнього Китаю
Практична робота № 5. «Писемність, освіта і наука у Стародавньому Китаї»
Розділ ІІІ. Антична цивілізація та її сусіди
§ 20. Особливості цивілізацій Стародавнього Сходу й античної греко-римської цивілізації
Тема 1. Становлення античної грецької цивілізації
§ 21. Природа і населення Стародавньої Греції
§ 22. Мінойська й Ахейська палацові цивілізації
§ 23. Греція у VIII—VI ст. до н. е.
§ 24. Завершення становлення держави в Афінах
Практична робота № 6. «Спартанський поліс. Побут і виховання спартанців»
§ 25. Велика грецька колонізація
§ 26. Кіммерійці та скіфи на території сучасної України
Практична робота № 7. «Геродот про скіфів. Історичні джерела про Скіфський похід Дарія І»
Тема 2. Антична грецька цивілізація класичної доби
§ 28. Розквіт афінської демократії
Практична робота № 8. «Господарювання та повсякденне життя в Давній Греції»
§ 29. Втрата Грецією незалежності
§ 30. Досягнення грецької культури
Практична робота № 9. «Архітектура та скульптура в Давній Греції»
Практична робота № 10. «Міфологія та релігія давніх греків»
Тема 3. Доба еллінізму
§ 31. Східний похід Александра Македонського
Практична робота № 11. «Особистість і діяльність Александра Великого за історичними джерелами»
§ 32. Утворення та розквіт елліністичних держав в IV—II ст. до н. е. Елліністична культура
Узагальнення за темами, які стосуються Стародавньої Греції
Тема 4. Стародавній Рим у VIII–I ст. до н.е.
§ 33. Природні умови Італії та виникнення Рима
§ 34. Римська республіка V ст. до н. е. - середини ІІІ ст. до н. е.
§ 35. Воєнна експансія Риму й утворення Римсько-Середземноморської держави
§ 36. Римське суспільство в середині ІІІ - середині ІІ ст. до н. е.
§ 38. Римська республіка в ІІ–І ст. до н. е.
§ 39. Руйнування та падіння республіканського ладу в Римі
Тема 5. Падіння республіки і рання імперія
§ 40. Встановлення імперії в Римі
§ 41. Римська імперія в І–ІІ ст. н. е.
§ 42. Місто Рим і життя його мешканців
Тема 6. Пізня римська імперія
§ 44. Римська імперія в ІІ–ІІІ ст.
§ 45. Пізня Римська імперія в ІV–V ст.
§ 46. Падіння Західної Римської імперії
Узагальнення за темами, що стосуються Стародавнього Риму
Розділ IV. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства
§ 47. Антична цивілізація та Україна
§ 48. Суспільне й господарське життя, духовний світ давніх слов’ян
§ 49. Слов’яни під час Великого переселення народів
Узагальнення про стародавніх слов’ян та їхніх сусідів
§ 50. Витоки сучасних цивілізацій
Ви ніколи не мріяли про подорож у минуле? Винайти машину часу й поринути на ній у сиву давнину? Обіцяю, це буде захоплива пригода. Торік, у 5 класі, ви гортали сторінки історії нашої країни, яка є складовою минулого всього людства. А нині ми вирушаємо в ті часи, коли на планеті з'явилися перші істоти, утворилося людське суспільство (сукупність людей, об'єднаних прагненням вижити), утворилися перші держави. Усі ці події відбувалися протягом мільйонів років. Їх вивчає особлива наука — історія Стародавнього світу, що є першою складовою всесвітньої історії. Отже, цей підручник буде вашим компасом для далекої подорожі, але ним необхідно вміти користуватися.
Щоб не збитися з правильного шляху, на уроці потрібно прочитати параграф, що має певну назву. Зміст параграфа поділено на окремі частини, які, своєю чергою, мають номер і назву, — кожна з них буде сходинкою в давнину. В оповіді про події минулого виділені імена історичних осіб, назви місць подій і дати, а також деякі нові, незнайомі для вас слова — терміни. Пояснення нових понять подано на берегах сторінки. Висновки виділено курсивом. Таким самим шрифтом позначено слова або речення, що мають особливе значення. Пам'ятайте, що всі завдання, які потребують для розв'язання записів (кросворди, ребуси, стрічка часу тощо) потрібно виконувати в робочому зошиті.
Прочитавши параграф, спробуйте відповісти на запитання та виконати завдання, подані наприкінці тексту. Якщо це виявиться складно, значить, ви були неуважні під час нашої подорожі. Просто слід прочитати параграф іще раз. Особливу увагу зверніть на дати, без них ви не зрозумієте, у якому часі перебуваєте, і не зможете відшукати в минулому цікаві події та потрібних вам людей.
Запитання, що змушують згадати попередні параграфи, допоможуть вам краще засвоїти набуті знання. Завершують підручник хронологічна таблиця (на форзаці) та словник термінів (у додатку за QR-кодом).
Додаткові цікаві тексти розміщені на сайті видавництва, з ними можна ознайомитися за посиланнями та QR-кодами, поданими під рубрикою «Ерудит-Онлайн».
Отже, ви готові до мандрівки в минуле? Чудово! Ми вирушимо в дуже цікаву подорож, яка триватиме протягом навчального року!
Коментарі (0)