Тестові завдання до розділу «Ми - українці»
- 10-01-2023, 00:45
- 441
7 Клас , Українська література 7 клас Міщенко
Тестові завдання до розділу «Ми - українці»
ЗАВДАННЯ 1-12 МАЮТЬ ПО ЧОТИРИ ВАРІАНТИ ВІДПОВІДЕЙ, З ЯКИХ ЛИШЕ ОДНА ПРАВИЛЬНА.
1. Лауреатом премії «Сказання Срібної Русі» є
- А Олена Теліга
- Б Олександр Гаврош
- В Андрій Малишко
- Г Олег Ольжич
2. Народною піснею став вірш
- А «Захочеш - і будеш»
- Б «Пломінний день»
- В «Сучасникам»
- Г «Вчителька»
3. Кандиба - це справжнє прізвище
- А Олени Теліги
- Б Олександра Гавроша
- В Андрія Малишка
- Г Олега Ольжича
4. «Людина полум’яного темпераменту, творчого шаленства», - сказано О. Гончаром про
- А Олену Телігу
- Б Олександра Гавроша
- В Андрія Малишка
- Г Олега Ольжича
5. У Києві в лютому 1942 року обірвалося життя
- А Олени Теліги
- Б Олександра Гавроша
- В Андрія Малишка
- Г Олега Ольжича
6. Побратимами по життю і творчості були
- А Олена Теліга та Олександр Гаврош
- Б Олег Ольжич та Олександр Гаврош
- В Олена Теліга та Олег Ольжич
- Г Олег Ольжич та Андрій Малишко
7. Звертаючись до рідного краю, переконує його у своїй відданості та ненависті до його ворогів ліричний герой твору
- А «Пісня про рушник»
- Б «Сучасникам»
- В «Пломінний день»
- Г «Господь багатий нас благословив»
8. Рядки «Знов щебече юнь і цвіте трава, пізнаю тебе в постаті несхилій» є у вірші
- А Олени Теліги
- Б Олександра Гавроша
- В Андрія Малишка
- Г Олега Ольжича
9. Перша перемога Івана Сили була над
- А Магдебурою
- Б Фіксою
- В Джебсоном
- Г Макурі
10. Перший цирковий номер Івана Сили полягав у
- 1 забиванні цвяхів долонею
- 2 появі на арені з усією трупою на своїх плечах
- 3 крутінні в зубах канатів із чотирма циркачами
- 4 витяганні зубами забитих цвяхів
11. Думку про помету Іванові Силі виношує
- А карлик Піня
- Б пані Бухенбах
- В Міха Голий
- Г акробат Фандіго
12. Відламані роги бика спонукали Івана Силу
- А стати тореадором
- Б гучно відсвяткувати перемогу
- В стати на захист тварин
- Г придумати новий цирковий номер
ЗАВДАННЯ 13-16 НА ВСТАНОВЛЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ. ДО КОЖНОГО РЯДКА, ПОЗНАЧЕНОГО ЦИФРОЮ, ДОБЕРІТЬ ВІДПОВІДНИК, ПОЗНАЧЕНИЙ БУКВОЮ.
13. Установіть послідовність епізодів твору «Іван Сила»
- А поєдинок з биком
- Б бій з боксером
- В змагання із «Чорною горою»
- Г змагання з Магдебурою
14. Установіть відповідність художнього образу і назви твору
Художній образ
- 1 вітрогон-хлопчина
- 2 найгостріше слово - Україна
- 3 одвага і вогонь самопосвяти
- 4 росяниста доріжка
Назва твору
- А «Вчителька»
- Б «Радість»
- В «Пломінний день»
- Г «Господь багатий нас благо словив»
- Д «Пісня про рушник»
15. Установіть відповідність між фактами біографії і особами
Факт біографії
- 1 навчається в Карловому університеті
- 2 очолює спілку українських письменників під час окупації німцями Києва
- 3 учителює на Житомирщині
- 4 пише книгу, за якою знято художній фільм
Митець
- А Олександр Олесь
- Б Олександр Гаврош
- В Олена Теліга
- Г Андрій Малишко
- Д Олег Ольжич
16. Установіть відповідність між художніми засобами і прикладами до них
Художній засіб
- 1 епітет
- 2 метафора
- 3 порівняння
- 4 уособлення
Приклад
- А до міського руху ми не звикли
- Б врочисте небо
- В мій біль бринить
- Г я візьму той рушник, простелю, наче долю
- Д душа моя сьогодні грає
У ЗАВДАННЯХ 17-21 ДОПОВНІТЬ ВІДПОВІДЬ СЛОВОМ, СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМ ЧИ РЕЧЕННЯМ.
ЗАВЕРШАЛЬНЕ СЛОВО
Ось і закінчилася ваша мандрівка сторінками творів українських письменників. Напевно, ви вже маєте своїх героїв-улюбленців, тих, знайомство з ким хотілося б продовжити, і тих, хто стане прикладом для наслідування. Певні поетичні рядки назавжди закарбуються в пам’яті, а найголовніше - ви переконались: українська література - це неповторний світ, подорож яким для вас тільки починається! А тепер разом пригадаймо прочитане, поміркуймо над тим, чого ви навчилися, які книги стануть друзями на все життя.
- 1. Пофантазуйте: раптом зустрілися герої різних творів, наприклад Климко, Павлусь, Софійка. Чи стануть вони товаришами? Чому ви так вважаєте? Розподіліть між собою ролі і спробуйте від імені героїв розповісти про своє життя чи пригоди.
- 2. Ви прочитали і вивчили багато чудових поезій українських авторів. Які особливі риси українського народу віддзеркалено в них? Що свідчить про те, що це твори саме українських поетів? Які ідеї їх пронизують?
- 3. Влаштуйте розмову на тему «Мій Тарас Шевченко». Випустіть святкову стіннівку до дня народження поета, у якій ви скористаєтеся знайденими матеріалами. Організуйте конкурс статей на тему «Шевченко і Україна сьогодні».
- 4. Поділіться на три команди. Кожна отримає завдання - створити пісенний альбом. Перший з них буде називатись «Пісні нашого краю». Другий - «Пісні мого міста (села)». Третій - «Пісні моїх рідних».
- 5. Ви ознайомились із творами про історичне минуле нашого народу. Які періоди в них представлено? Пригадайте, які ще твори про ці події ви читали. Що їх об’єднує? Визначте, які мотиви завжди присутні у творах на історичну тематику, яким пафосом вони проникнуті.
- 6. Зверніть увагу на репродукції картин та фотоілюстрації, подані в підручнику. Які ще твори можна було б ними ілюструвати? Аргументуйте свою відповідь, використовуючи цитати з творів.
ГАРНИХ ВАМ КАНІКУЛ І ДОЛЕНОСНИХ ЗУСТРІЧЕЙ З ЇЇ ВЕЛИЧНІСТЮ - КНИГОЮ!
Коментарі (0)