Войти
Закрыть

Тестові завдання до розділу «Ми - українці»

7 Клас , Українська література 7 клас Міщенко

 

Тестові завдання до розділу «Ми - українці»

ЗАВДАННЯ 1-12 МАЮТЬ ПО ЧОТИРИ ВАРІАНТИ ВІДПОВІДЕЙ, З ЯКИХ ЛИШЕ ОДНА ПРАВИЛЬНА.

1. Лауреатом премії «Сказання Срібної Русі» є

  • А Олена Теліга
  • Б Олександр Гаврош
  • В Андрій Малишко
  • Г Олег Ольжич

2. Народною піснею став вірш

  • А «Захочеш - і будеш»
  • Б «Пломінний день»
  • В «Сучасникам»
  • Г «Вчителька»

3. Кандиба - це справжнє прізвище

  • А Олени Теліги
  • Б Олександра Гавроша
  • В Андрія Малишка
  • Г Олега Ольжича

4. «Людина полум’яного темпераменту, творчого шаленства», - сказано О. Гончаром про

  • А Олену Телігу
  • Б Олександра Гавроша
  • В Андрія Малишка
  • Г Олега Ольжича

5. У Києві в лютому 1942 року обірвалося життя

  • А Олени Теліги
  • Б Олександра Гавроша
  • В Андрія Малишка
  • Г Олега Ольжича

6. Побратимами по життю і творчості були

  • А Олена Теліга та Олександр Гаврош
  • Б Олег Ольжич та Олександр Гаврош
  • В Олена Теліга та Олег Ольжич
  • Г Олег Ольжич та Андрій Малишко

7. Звертаючись до рідного краю, переконує його у своїй відданості та ненависті до його ворогів ліричний герой твору

  • А «Пісня про рушник»
  • Б «Сучасникам»
  • В «Пломінний день»
  • Г «Господь багатий нас благословив»

8. Рядки «Знов щебече юнь і цвіте трава, пізнаю тебе в постаті несхилій» є у вірші

  • А Олени Теліги
  • Б Олександра Гавроша
  • В Андрія Малишка
  • Г Олега Ольжича

9. Перша перемога Івана Сили була над

  • А Магдебурою
  • Б Фіксою
  • В Джебсоном
  • Г Макурі

10. Перший цирковий номер Івана Сили полягав у

  • 1 забиванні цвяхів долонею
  • 2 появі на арені з усією трупою на своїх плечах
  • 3 крутінні в зубах канатів із чотирма циркачами
  • 4 витяганні зубами забитих цвяхів

11. Думку про помету Іванові Силі виношує

  • А карлик Піня
  • Б пані Бухенбах
  • В Міха Голий
  • Г акробат Фандіго

12. Відламані роги бика спонукали Івана Силу

  • А стати тореадором
  • Б гучно відсвяткувати перемогу
  • В стати на захист тварин
  • Г придумати новий цирковий номер

ЗАВДАННЯ 13-16 НА ВСТАНОВЛЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ. ДО КОЖНОГО РЯДКА, ПОЗНАЧЕНОГО ЦИФРОЮ, ДОБЕРІТЬ ВІДПОВІДНИК, ПОЗНАЧЕНИЙ БУКВОЮ.

13. Установіть послідовність епізодів твору «Іван Сила»

  • А поєдинок з биком
  • Б бій з боксером
  • В змагання із «Чорною горою»
  • Г змагання з Магдебурою

14. Установіть відповідність художнього образу і назви твору

Художній образ

  • 1 вітрогон-хлопчина
  • 2 найгостріше слово - Україна
  • 3 одвага і вогонь самопосвяти
  • 4 росяниста доріжка

Назва твору

  • А «Вчителька»
  • Б «Радість»
  • В «Пломінний день»
  • Г «Господь багатий нас благо словив»
  • Д «Пісня про рушник»

15. Установіть відповідність між фактами біографії і особами

Факт біографії

  • 1 навчається в Карловому університеті
  • 2 очолює спілку українських письменників під час окупації німцями Києва
  • 3 учителює на Житомирщині
  • 4 пише книгу, за якою знято художній фільм

Митець

  • А Олександр Олесь
  • Б Олександр Гаврош
  • В Олена Теліга
  • Г Андрій Малишко
  • Д Олег Ольжич

16. Установіть відповідність між художніми засобами і прикладами до них

Художній засіб

  • 1 епітет
  • 2 метафора
  • 3 порівняння
  • 4 уособлення

Приклад

  • А до міського руху ми не звикли
  • Б врочисте небо
  • В мій біль бринить
  • Г я візьму той рушник, простелю, наче долю
  • Д душа моя сьогодні грає

У ЗАВДАННЯХ 17-21 ДОПОВНІТЬ ВІДПОВІДЬ СЛОВОМ, СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМ ЧИ РЕЧЕННЯМ.

ЗАВЕРШАЛЬНЕ СЛОВО

Ось і закінчилася ваша мандрівка сторінками творів українських письменників. Напевно, ви вже маєте своїх героїв-улюбленців, тих, знайомство з ким хотілося б продовжити, і тих, хто стане прикладом для наслідування. Певні поетичні рядки назавжди закарбуються в пам’яті, а найголовніше - ви переконались: українська література - це неповторний світ, подорож яким для вас тільки починається! А тепер разом пригадаймо прочитане, поміркуймо над тим, чого ви навчилися, які книги стануть друзями на все життя.

  • 1. Пофантазуйте: раптом зустрілися герої різних творів, наприклад Климко, Павлусь, Софійка. Чи стануть вони товаришами? Чому ви так вважаєте? Розподіліть між собою ролі і спробуйте від імені героїв розповісти про своє життя чи пригоди.
  • 2. Ви прочитали і вивчили багато чудових поезій українських авторів. Які особливі риси українського народу віддзеркалено в них? Що свідчить про те, що це твори саме українських поетів? Які ідеї їх пронизують?
  • 3. Влаштуйте розмову на тему «Мій Тарас Шевченко». Випустіть святкову стіннівку до дня народження поета, у якій ви скористаєтеся знайденими матеріалами. Організуйте конкурс статей на тему «Шевченко і Україна сьогодні».
  • 4. Поділіться на три команди. Кожна отримає завдання - створити пісенний альбом. Перший з них буде називатись «Пісні нашого краю». Другий - «Пісні мого міста (села)». Третій - «Пісні моїх рідних».
  • 5. Ви ознайомились із творами про історичне минуле нашого народу. Які періоди в них представлено? Пригадайте, які ще твори про ці події ви читали. Що їх об’єднує? Визначте, які мотиви завжди присутні у творах на історичну тематику, яким пафосом вони проникнуті.
  • 6. Зверніть увагу на репродукції картин та фотоілюстрації, подані в підручнику. Які ще твори можна було б ними ілюструвати? Аргументуйте свою відповідь, використовуючи цитати з творів.

ГАРНИХ ВАМ КАНІКУЛ І ДОЛЕНОСНИХ ЗУСТРІЧЕЙ З ЇЇ ВЕЛИЧНІСТЮ - КНИГОЮ!

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
 
Даний матеріал відноситься до підручника "Українська література 7 клас Міщенко", створено завдяки МІНІСТЕРСТУ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (МОН)

Коментарі (0)

Додавання коментаря

  • оновити, якщо не видно коду

Навігація